Ulat Hidup Dalam Mee Di OLD TOWN WHITE COFFE


Lepas gempar jumpa kaki katak dalam mee di OLD TOWN WHITE COFFE kini ada lagi cerita baru pasal terjumpa ulat hidup pulak dalam mee di OLD TOWN WHITE COFFEE jugak.

Video ni aku jumpa masa tengah merayau di youtube dan aku linkkan original video yang tuannya uploadkan dan kalu nak saman, samanla pemilik youtube tersebut.


Kalau ikut penerangan video tu dia kata dia jumpa ulat ni kat OLD TOWN WHITE COFFEE Taman Megah dekat Kelana Jaya.

"alive worms in lam mee at oldtown white coffee in taman megah, near kelana jaya, pj
the area manager said maybe the worms are from their central kitchen"

Sahih atau tidak cerita ni aku pun tak tau tapi apa yang aku tau restoran ni memang tak elok untuk kita umat islam makan di dalamnya kerana mereka menyediakan masakan untuk orang bukan islam dan cara memasaknya pun kita tak tau.

Aku bagi la skit kredit kat tuan punye video pasal kisah ni supaya umat islam sedar bahaya OLD TOWN WHITE COFFEE ni dan kalu tengok pemgUpload tu nama cina, jadi kalau korang orang melayu islam tak sedar tak tau la aku nak cakap ape dah!







No comments: