22 July 2015

[VIDEO] CARA CINA LOW YAT CELAKA SALAM DENGAN MELAYU #BOIKOTLOWYAT


Lihat sendiri betapa kurang ajarnya Cina Low Yat bersalam dengan Melayu dan video ini dirakan sendiri oleh NTV7 dalam beritanya. [Klik Sini].




Melayu wajib tunjukkan kekuatan kuasa beli yang selama ini menjadikan Cina Low Yat kaya raya dan buktikan tanpa Melayu perniagaan mereka tidak akan kemana.

Ini sudah bukan lagi isu politik tetapi isu bagaimana Melayu yang selama ini ditipu!!

Ayuh #BoikotLowYat!!

12 comments:

Anonymous said...

Bangsa yang tak berterima kaseh. Aku Harap orang Melayu akan terus boikot low yat.

Anonymous said...

BOLEH MAMPOS si ANJING KURAP ni dulu yg. asyik nak MENGHAPUSkan IDENTITI dan HAK Bumipitera nak ambil peluang isu LY ni (yg. sebenaqnya diDOMINASI puak DAPBANGKAI BABI) nak BENTANG akta 'harmoni nasional'-PENIPU -KEPARAT yg. telah berjaya diTUMBANGkan dulu, di parlimen!Apa KEJADAHNya ni?!

Dan tengok 'bekas' puak si DAP tu - dahlah dia sewenangnya MENERAJUI pertubuhan keselamatan jlnraya konon; ada si KEPARAT ni peduli tentang berlambaq nyawa TERKORBAN dlm. kemalangan jlnraya setiap hari termasuk di Hari raya ni; terutamanya disyaki MAJORITI mangsa adalah dari golongan Islam/Melayu miskin-sederhana yg. penunggang motosikal dan kereta kecil (tapi kalau mngsa industri penerbangan bukan main dijaga)? Sedangkan, selama ni lori-lori dan bas-bas INDUSTRI-TAMAK boleh pula bebas "zig-zag" kat lorong-lorong laju terutamanya di lebuhraya, melebihi had laju sampai disyaki punca utama penyebab kemalangan jlnraya yg. amat BUAS - dan ramai dari depa disyaki penagih DADAH ataupun puak GANGSTER RASIS! Sebab itu disyaki sewenangnya diHIMPIT depa, penunggang motosikal atau sengaja tak bagi kereta potong dari belakang; lalu motosikal/kereta ini akan TERBABAS atau dilanggaq oleh lori/bas tersebut mahupun oleh kenderaan bertentangan (umat Islam senang dikenali dari ayat al-Quran pd. kenderaan mahupun dari pakaian Islam spt. kopiah, songkok dan tudung)!

Inilah akibatnya, bila TIADA undg-undg amat KETAT termasuk hukuman jenayah PENJARA berat dan PAMPASAN sivil dari juga PEMILIK lori/bas kpd. MANGSA-MANGSA, utk. memastikan lori/bas INDUSTRI hanya di lorong perlahan dgn. had laju RENDAH tetap - kerana disyaki takut mengurangkan KEUNTUNGAN pd. PEMILIK/PENGUSAHA INDUSTRI-TAMAK bas-bas/lori-lori - yg. di- MONOPOLI siapa? Kita boleh agak! Biaq rakyat terutamanya umat Islam/Melayu, terus MERANA akibat KEBUASAN lori-lori/bas-bas INDUSTRI-LAJU-amat BUAS yg. seolah mengamalkan "laws of the jungle"!


Maka, NGO-NGO islam/Melayu baik BANGUN menentang agenda-KEPARAT ni semua! Itulah apabila pemimpin Islam/Melayu asyik jadi PENAKUT pd. si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

Kita sepatutnya JANGAN asyik DEFENSIF - tetapi pemimpin-pemimpin Islam/Melayu juga mesti asyik SERANG ("ATTACK")! Itulah strategi perang memanjang Barat/Zionis dan EJEN-EJEN depa dari puak si PENGGANAS ANTI-ISLAM/Melayu dari puaka PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO, sampaikan Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) boleh diJAJAH sewenangnya!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

....jom heoh dan viralkan ayat ini.."ini ori ke tipu" tukar pada " ini ori ke low yat"....... jom hebohkan

Anonymous said...

Nampak mcm mereka kenal each other...mcm bergurau. Klu tak knp mamat tu pilih salam dgn minah tu saja? Hati2 lah kita.

Anonymous said...

Macam kenal each other? Are you dumb bro? Kalau yer pun ko ni penjilat bontot cina DAP , tak perlulah sampai begitu alasan ko sekali. That so naive dude. Aku tak tau lah kalau kerja ko ni mmg untuk red bean.

Anonymous said...

Berbaik sangka... bila tuan kata saya 'penjilat bontot cina dap' ... tuhan tahu betapa sayangnya saya pada bangsa Melayu dan agama kita. Saya besarkan anak2 saya dgn sebaik mungkin agar mereka dapat memertabatkan bangsa dan agama... bukan dengan cara dan bahasa yg merendahkan islam dipandangan bukan islam. . Semoga Pendekatan kita lebih berilmu bukan beremosi.

Anonymous said...

Dia orang ni mmg kurang ajar. Dlm b.i., rude, ill-mannered, ill-bred. Maksudnya memang dia orang tak diajar secukupnya. Dia orang memang tak ade adab. Mungkin budaya bersalam ini asing bgi masyarakat dia orang.
So, bila jumpa dia orang yg perangai macam ni, terus teach them a lesson. Kasi tau dia bahawa ini adalah cara bersalam bagi rakyat MALAYsia. Nak kesamarataan konon, tapi TAK TAU ADAB, BIADAP, KURANG AJAR. MEMANG TAK LAYAK.

Anonymous said...

Salah siapa? Sebab Nak kan undi kita ikut semua kehendak meka d turuti..akta akta d mansuhkan d pinda..konon Nak ambil Hati..lihat apa dapat PRU13?

Anonymous said...

OI si PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS-amat-KEPARAT ANTI-Islam/Melayu (punya PENAKUT jadi PENYAMAQ pula tu) memang puak KEPARAT GILABABI! lu punyak otak PENGGANAS aaahh...., itu mcm-si ANJING KURAP-manyak-NANAH si puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1!!

Yg. lu nak paksa YAB PM BUMIPUTERA ISLAM/Melayu kami letak jawatan sewenangnya apasal - lu ingat kami MAJORITI dari BUMIPUTERA Islam/Melayu yang pilih YAB PM kami ni, KULI-KULI lu, oi si KEPARAT PENGGANAS-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO!!

PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq BANGKAI BABI kat JAMBAN PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!!

Anonymous said...

Viral dan ulang-ulang oleh semua blog melayu dan ngo melayu. Biar semua orang melayu tahu betapa rasis nya peniaga di Lowyat. Mereka hidup dan jadi kaya dengan duit titik peluh orang melayu yang majoriti adalah pelanggan di lowyat. Terus boikot dna terus boikot. Tiada lagi maaf bagi peniaga di lowyat.

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *