Terkini!! Gadis Melayu Nekad Berbogel Di Tempat Awam??


Memang Memalukan tetapi itulah kenyataannya apabila msalah sosial tidak dapat lagi dibendung... mereka tidak pernah akan rasa malu kerana mereka memang hendak menunjukkan kemaluan mereka kepada orang ramai dengan penuh bangganya...

Bagi mereka ini adalah hak mereka sebagai manusia yang mempunyai kebebasan untuk melakukan apa sahaja tanpa ada sesiapa boleh menghalang kerana mereka ini dilindungi dai bawah akta Hak Asasi Manusia..

Mereka mahukan seperti yang berlaku di Barat dimana sesiapa sahaja boleh berbogel atau melakukan seks dii tengah jalan atau dimana sahaja dan mereka menganggapnya satu bentuk ketamadunan baru..



Kuala Selangor sebuah bandar pinggir laut satu masa dulu amat terkenal dengan Kesultanannya, sejarah kepahlawanannya dan juga terkenal dengan keindahannya..

Sejak ratusan tahun dari zaman kesultanan pertama dulu hingga ke hari terakhir pemerintahan Barisan Nasional (BN) di Kuala Selangor.. Bandar itu sangat aman dan damai, tiada kekecohan, tiada kekalutan dengan rakyatnya yang saling menghormati antara satu sama lain...


Tapi kini segalanya berubah setelah Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) mengambil alih... Masyarakatnya sudah tidak lagi hormat menghormati, masalah sosialnya kian meruncing dan keindahannya sebagai bandar bersejarah kian tercemar..



Lambakan Rumah Urut Di Sekeliling Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat Ahli Parlimen Kuala Selangor

Hari ini Kuala Selangor lebih dikenali dengan lambakan rumah urutnya berbanding sejarah kesultanannya yang agung... Rumah Urut dan pusat perjudian yang tidak terkawal telah menyebabkan masalah moral yang amat membimbangkan..


Masalah ini timbul serta merta setelah Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) mengambil alih pemerintahan Negeri Selangor.. Sukar untuk difikirkan mengapa rumah-rumah urut itu wujud..


Berapa ramaikah penduduk Kuala Selangor yang memerlukan khidmat urutan kaki?.. Bayangkan di sekeliling 1 Kilometer Persegi Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat Parlimen Kuala Selangor sahaja ada 7 buah rumah urut.


Itu baru pengiraan dalam 1 kilometer persegi.. bukan keseluruhan Kuala Selangor. Yang peliknya Ahli Parlimen Kuala Selangor YB Dr Dzulkefly yang juga merupakan Pengarah Pusat Penyelidikan & Pembangunan PAS hanya mampu melihat sahaja kebanjiran rumah-rumah urut ini di sekeliling pejabatnya..


Apa sebenarnya yang berlaku?... mungkin YB Dr Dzulkefly Ahmad takut?.. atau terlibat sekali dalam perniagaan itu?... 


Persoalan ini harus dijawab oleh beliau sendiri dan buktikan beliau tidak terlibat dalam skandal perniagaan itu.. dan bukan masalah rumah urut sahaja yang harus diselesaikan tetapi semua masalah yang ditimbulkan oleh Pakatan Rakyat (PR) harus diselesaikan... Masalah pusat judi, masalah sampah, masalah sosial, penempatan dan pelbagai lagi masalah lain berkaitan...


Jika terus dibiarkan masalah ini berlarutan, tidak mustahil satu masa nanti "KUALA SELANGOR BANDAR INDAH DAN BERSEJARAH HANYA TINGGAL SEJARAH"


Mungkin satu masa nanti kita akan dapat melihat anak-anak remaja berbangsa melayu  ini berlari bogel di kuala selangor... siapa kisah?...

Ubah Sebelum Parah~!! Anda Mampu Mengubahnya~!!...

No comments: