MALAYSIA Negara Kristian??


Berbicara tentang Kristianisasi mungkin ramai yang tidak sedar ancaman tersebut telah lama menular dikalangan masyarakat islam di negara kita ini dan berbagai cara telah digunakan untuk mencapai matlamat tersebut.

Di Malaysia gerakan ini telah lama digerakkan oleh DAP tetapi tidak mendapat sambutan malah tentangan yang keras terpaksa mereka hadapi dari parti yang berasaskan islam iaitu PAS.

Namun itu hanya tinggal cerita atau lebih layak digelar cerita dongeng kerana PAS bukan lagi parti yang memperjuangkan islam tetapi kini ia merupakan sebuah parti yang menyokong kearah mengkristiankan negara ini.

Kenyataan itu bukan tuduhan tetapi lebih kepada meminta PAS memberi penjelasan mengapa parti itu sengaja mendiamkan diri jika berlaku perlanggaran isu agama yang dimulakan oleh DAP dan mengapa PAS tidak mampu mengeluarkan kenyataan mahupun bantahan jika pihak DAP melakukan sesuatu yang menghina agama islam sekarang ini.

Hari ini sahabat aku juga menulis tentang MENGKRISTIANISASIKAN NEGARA dalam blognya (klik sini) dan beliau juga ada menjelaskan beberapa faktor yang menyokong kenyataan aku tadi.

Lagi sekali ingin aku tegaskan bahawa ini bukanlah tuduhan liar sebaliknya adalah fakta (klik sini) dan ianya benar-benar terjadi malangnya sengaja disembunyikan oleh orang islam sendiri hanya kerana mahu mencapai matlamat politik bodoh dan memuaskan nafsu mereka.

Untuk mengetahui lebih lanjut lagi tentang cerita ini (klik sini)

TQ: I4TT

No comments: