Gambar Terkini Anak Melayu Beromen Bawah Pokok Atas Motor..


Melihat anak muda berbangsa Melayu beragama Islam beromen di sana-sini mendatangkan rasa sayu di hati... apa nak jadi dengan anak bangsaku, agamakau dan negaraku....

Bila malam menjelma.... anak menjadi penghias jalan.. meluncur laju cara berbahaya membawa bohsia bersamanya.... apa nak jadi?... apa kesudahannya...


Hebat mereka ini hanya pada pandangan mata tetapi pada hakikatnya mereka, kita dan aku tiada apa yang beleh dibanggakan... Bangsa Melayu hanya menanti saat kematian....

Kata Hang Tuah " Takkan Melayu Hilang Di Dunia" tetapi beliau tidak pernah mengatakan " Takkan Melayu Hilang Di Tanah Melayu"...

Hanya setakat itu aku mampu katakan tetapi sahabat aku WADAH KELANA JAYA telah meluahkan isi hatinya...

Mungkin panas hatinya tak dapat ditahan... aku mencadangkan bacalan tulisan beliau dan anda akan faham melayu kini hanya tinggal sisa....

Klik Disini Untuk Baca.. ada banyak gambar yang tak sampai hati aku nak tunjukkan tetapi ada dalam blog beliau wadahkelanajaya.blogspot.com

TQ: Wadah Kelana Jaya


No comments: