22 October 2012

GEMPAR!! ANWAR IBRAHIM DAH MENGAKU DIA GAY?????


Baru aku tahu sebab mengapa anak-anak muda yang satu kelab ngan Anwar Berahin ni gila-gila nak perjuangkan "TAKNAK PAKAI BAJU NGAN SELUAR" kat tempat awam...

Rupanya memeng best beb!!.. sejuk je... tak payah membuang duit beli baju ngan seluar... lagu satu kelebihannya dapat tayang "TETEK" ngan "ANU" dorang kata orang lain bagi orang lain "RATE"..

Tapi arini aku nak sambut artikel kawan aku berkenaan warna yang biasa dipakai oleh "GAY dan LEBIAN" ni yang boleh dikatakan menjadi warna simbol bagi mereka...  (KLIK SINI) untuk baca..

Yanng mereka banggakan tu aku tak pelik tapi yang PEMIMPIN "TERTINGGI PAKATAN RAKYAT"  si "RAJA LIWAT" ni pakai aku rasa malu.. dia releks je usung 'kaler' Gay kat Malaysia ni.. (KLIK SINI)


Sama tak warna payung yang dia pakai dengan gambar bogel kat atas?.... 

Jadi tolong la jawab wahai ANWAR BERAHIM... kalu tak jawab maknanya ko mengaku la ko ni GAY>>...

Banyak lagi gambar untuk anda (KLIK SINI)

Malas aku nak tulis lagi.. aku kalu ikut hati nak sepak je muka BABI ANWAR BERAHIM NI!!!! Titik!!!


1 comment:

Anonymous said...

aku pun ada payung mcm ni. beli kat pasar malam RM10 je.
kiranya aku ni mengaku gay jgk la ye?
bodoh punya blogger umngok

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *