Budak Gila Nyaris Ditampar Memancing Atas Jalan


Kasihan budak muda ini.. Dia menjadi gila semenjak Kerajaan Selangor diperintah Pakatan Rakyat... Walaupun sukar dipercayai tapi itulah kenyataannya..

kali ini budak gila ni buat perangan apabila dia memancing di dalam lopak air di tengah jalanraya.. katanya syok jugak memancing dalam lopak air ni.. Ramai yang bertanya apa yang dibuatnya tu dan ada ke ikan dalam lopak tu?.. dia dengan mudah menjawab, 'tengah memancing la.. Gila ke?.. mana ada ikan dalam ni.!!

Sebenarnya apa yang cuba ditunjukkan oleh budak gila ini ialah betapa teruknya pemerintahan Kerajaan Negeri Selangor ni sampaikan jalan yang berlopak disana-sini pun tidak boleh diturap semula..

Lopak-lopak ini sangat berbahaya dan boleh menundang maut jika tidak dibaikpulih segera.. Yang hairannya kemana duit peruntukan Kerajaan Negeri Selangor untuk kerja baikpulih ni?...

Hari ini sahabat Blogger INFO4THETRUTH ada menulis sedikit tentang kekecewaan mansyarakat setempat tentang perkara yang sama iaitu JALAN BERLUBANG.. (Klik Sini)

Takkan nak tunggu sampai ada yang mati baru nak repair kot???... Ntah apa la yang Kerajaan Selangor Pakatan Rakyat Haram ni buat selama ni sampaikan JALAN BERLOBANG pun tak leh nak turap!!!..

Makan Gaji Buta Je..!! Tuuuiihhhhhh!!!!

TQ : Info4thetruth

No comments: