10 January 2013

MERU Kecoh Malam Tadi, Lebih 2000 Memenuhi Jalan Raya.


Tekejut besar aku malam tadi bila melihat ribuan orang memenuhi jalan Taman Berkat hingga melimpah keluar ke Jalan Besar Meru. Aku yang memang nak melalui untuk ke taman tersebut naik takut dibuatnya. Pak Aji, Mak Aji, Tok Imam, Melayu, Cina, India dan yang kecik beasar semuanya ada.

Tapi bila aku tengok alamat tempatprogram aku yang aku nak pergi malam tadi menjadikan aku tenang dan bersyukur ke hadrat Allah swt kerana tak menyangka begitu ramai orang akan hadir untuk mendengar ceramat tersebut.


Himpunan Rakyat 20 Dalil Tolak Pakatan  yang dianjurkan oleh Sekretariat Tolak Pakatan telah memilih Meru sebagai destinasi pertama dalam roadshownya untuk mengajak rakyat beramai-ramai menolak Pakatan Rakyat di Selangor.

Himpunan yang berlangsung di Dataran Pentas Rakyat, No 17, Taman Berkat, Pekan Meru, Klang pada jam 9.00 malam itu telah berjaya mengumpulkan lebih 2000  penduduk setempat. 



Penceramah-penceramah terdiri daripada Presiden 4 Justice, Presiden Jaringan Cina Malaysia (JCM) dan Presiden Nambikai manakala penceramah utama ialah Presiden JATI dan Presiden PERKASA.

Memang sangat menarik ceramah yang disampaikan dan penduduk yang hadir memberikan tumpuan yang penuh mendengar segala pendedahan tentang penyelewangan dan salah laku dalam Pakatan Rakyat yang dianggotai PAS, PKR dan DAP.

Kesimpulan ceramah malam tadi berjaya memberikan kesedaran kepada mereka yang hadir tentang bahaya mengundi Pakatan Rakyat dalam PRU yang akan tiba tidak Lama lagi.












#JOMTOLAKPAKATAN








12 ulasan:

  • Zul Zlancer says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Betul, rakyat sekarang ni perlu sedar siapa yang benar2 memperjuangkan agama Islam dan negara.

    Entry terbaru: http://duniabisnes123.blogspot.com/2013/01/kesungguhan-di-dalam-berniaga.html

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    jumlah pengundi dun meru ada 24k lbh.
    kalau setakat 2k jer yg turun ape ada hal.
    tu pon yg dtg dgr je pon pangkah BN blom tentu

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    ...aku rasa ada 3 kpg gamabar edit ko post kat sini he3..jom teka yg mana satu

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    syabas

  • headbomb says:
    Thursday, 10 January, 2013

    salam tuan, boleh linkkan blog saya ke dalam blog tuan, sy dah linkkan blog tuan dalam blog saya, kita gempuq

    www.headbomb.blogspot.com

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Mak oi ramainya orang!! Tapi kalau nak tengok lagi gempak datanglah pada 12hb ni. Bukan 2000 beb malah berpuluh-puluh kali ganda dari ini. Itu baru gempak. Kesian lu!

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Ya 12hb.. kita pakat tengok kumpulan kufur berhimpun. Jom tengok muka2 ahli neraka jahanam... Nauzubillahhhhh...

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Yg nak berkumpul pada 12 Jan 2013 tu semunya monyet dan beruk sarkas jenis barua yg hanyabtahu buat kacau dan kemusnahan harta benda awam. Cuba klu harta mereka yg kena sabotaj, tentunya sumpah seranahbyg tehambur dari puak puak monyet bodoh dan beruk bahalol nie.

    Teruskan raodshow 20 dalil kerana anda berada pd ladasan yg betul utk mempastikan fitnah puak puak PKR, kesesatan PAS dan keBABIan DAP di beritakan kpd khalayak.

  • Petik Api says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Tak perlu bawa bas mewah atau sewa kapal terbang. Tepi jalan pun cukup.

    Pakatan jangan terlalu sombong dan angkuh.

    Setakat Stadium Merdeka tu tak cukup hebat.

    Nak tengok kalau BN berkumpul, P.Pinang pun boleh tengelam. Jangan terlalu riak.

    Kalipah Ah Beng pun mau lari terjun laut.

    Jangan cakap besarlah. Kalau bawa budak-budak kecik dengan botol susu pi main jauh-jauh.

  • Pena Dari Tanah Melayu says:
    Thursday, 10 January, 2013

    Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya dan Allah swt sudah mengaturkannya secantik-cantiknya untuk kita manusia sedar tentang kebesarannya.

    Setelah himpunan demi himpunan diadakan hingga kehari ini Anwar Ibrahim masih gagal untuk menjadikan malaysia "Medan Tahrir Asia".

    Namun itu masih belum cukup membuktikan bahawa Allah swt tidak pernah merestui perjuangan mereka, lalu mereka meneruskannya lagi dengan lebih riak dan takbur kononnya dapat mengumpulkan jutaan manusia yang kononnya menyokong mereka.

    Tapi kali ini tidak seperti perhimpunan yang dulu dimana keluasan dan ruang bakal membuktikan bahawa apa yang selama ini mereka canangkan tidak benar.

    Kita lihat bagaimana semua gabungan dari kaki gay, kaki liwat, kaki samun, kaki belit, kaki mabuk, kaki gila kuasa, kaki betina dan banyak lagi kaki-kai yang digabungkan untuk mnjayakan himpunan menyelamatkan karier politik dan salahlaku anwar ibrahim samada berjaya atau tidak.

    Allah sentiasa di pihak yang benar!

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    betul tu pena dari tanah melayu.12hb ni tempat berkumpulnya puak2 segala yang macam kaki.air tak da salah BN,mati accident salah BN,teksi tak untung salah BN,lampu traffic rosak salah BN,anak dara ikut jantan lombok salah BN,anak merayau tengahmalam kena tembak polis pun salah BN,.senangnya jadi pembangkang kat malaysia ni.tak payah buat kerja,bangun pagi dok cari salah orang.

  • Anonymous says:
    Tuesday, 15 January, 2013

    'anak merayau tengahmalam kena tembak'...x kena adik bradik n ank kau, kau bleh la ckp.cbe yg kne tembak n smua2 masalah kt ats tu kne ats kpala kau bru kau tau..pemimpin ptt tkt kt rakyat sbb rakyat pilih pemimpin..ni skang yg jd, rakyat tkt pemimpin sbb anggap pemimpin cam bgs sgt.terutama pemimpin umno bn..mcm jahanam diorang wt malaysia ni umno woi