25 November 2012

Gambar Buktikar CINA DAP NAk 13 Mei Berulang.. Amacam?.. Nak Bagi Ke Tak Ni?


CINA DAP NAK 13 MEI BERULANG.... AMACAM GENG?.. NAK BAGI KE TAK KAT CINA DAP BABI NI?...

8 comments:

Anonymous said...

NAMPAKNYA MACAM TU LAH GAYANYA!!!!!!!!!!!!!!!!

siapkan segala keperluan,gerakan jentera, jangan terlambat, sebelum kita dicincang lumat,sebelum dibakar menjadi abu, kita juga boleh buat sebagaimana mereka buat!!!!

Anonymous said...

dah terlampau berlemak puak2 ni.. sampai naik berminyak.. lemak dgn minyak ni kena bakar..

NUR DIANA SUKKI said...

Td terserempak group ni ketika dlm perjalanan ke IJN. Yang menjadikn sy & suami cuak sbb kami pakai baju warna sama... perrrrhhh... tak sanggup di anggap tergolong golongan ini.

Anonymous said...

Sebelum terlambat...
bangkitlah wahai orang Islam
sedarlah wahai orang melayu...
bangunlah....
sebelum terlambat!

Anonymous said...

apa pulak tanya kita semua??tanyalah Pok Nik..dan puak2 Pas..mereka lebih arif sebab kan Dap tu ..sedara mara mereka.

Nanti depa tuduh ''ini angkara UMNO ni.."
Tok2 Guru ada solution mereka sendiri...pandailah mereka buat solat istikharah beramai2 kat stadium nanti..kang di tuduh UMNO ni khurafat pulak..nyiayo den dgn omak den yg dah tuo ni..tak pasal2 di hujung nyawa 'di balun murtad'.sodeh den .

Anonymous said...

baso cina dap gilo babi demo jange cuba kacar oghe melayu berhimpun dipwtc..... mung cina dap jangan kurang ajar.... jange sapa oghe melayu naik marah..... ambo tok kacar pun majlis demo cino dap baso babi anjing pahtuh orang melayu pas memang bodo macam keldai masih bodo sokong dap.. ambo bagi tahu sekali lagi pd cina babi dap jange sapa kawe marah demo

Anonymous said...

ini semua kerana nuar kaki jubur ni yang bagi muar kat cina babi tu mereka dah berani kurang ajar dgn melayu, kita habis kan jer dia org tu selesai masalah..

Anonymous said...

Yang nampak muka Cina saja. Muka Melayu tak adapon. Naper Cina2 ni kalut sangat. Macam la negeri ini milik dia orang....Halau saja lahhh...

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *