AKSI SEKS AWAM DI STESEN LRT DIRAKAM


Mereka merasakan dunia semakin moden dan bertamadun tetapi sebenarnya mereka telah kembali ke dunia tidak bertamadun...

Buktinya jelas apabila semakin moden dunia hari ini mereka semakin mereka tidak mahu berpakaian.. Binatang melakukan seks dimana saja tiada bezanya dengan mereka berlumba untuk menunjukkan aksi seks mereka kepada orang lain...

Tetapi yang paling memalukan ialah mereka itu Rakyat Malaysia... Negara yang terkenal penuh dengan adat ketimuran, berbudi bahasa dan beradab tinggi.... (BACA SINI)..


Mereka @ Binatang ini dengan sengaja merakamkan aksi seks mereka dengan tujuan suka-suka... Mereka bukan "OMPUTEH" tetapi "CINA MALAYSIA" yang belajar di Singapura (KLIK SINI)..

Paling malang dalam sejarah apabila binatang ini dijadikan "SELEBRITI" pula di Malaysia ditemuramah di corong-corong radio tempatan.. Apa sudah jadi?.. "RADIO GILA RATING"?

Malas nak cerita.. menambah dosa aku je menaikkan rating binatang ni!!...

Cuma mintak la kepada pihak yang berkenaan supaya mengambil berat perkara ini dan jangan biarkan binatang-binatang politik pembangkang menyalahkan kita kerana perkara ini yang mungkin juga sebahagian rancangan mereka..

KONSPIRASI?..... Fikirlah sendiri...

TQ: AAKJ




3 comments:

Anonymous said...

brubah kpda pemerintah islam, mgamalkan undang2 islam yg telah Allah ciptakan kepada manusia,, tp mgkin sudah trlmbat,, jika dari dlu kita laksanakn,, pcayalah sume ini xkn berlaku..

Anonymous said...

Belum terlambat lagi untuk melaksanakan hukum Islam yang sebenar... Jika hendak seribu daya jika tak nak seribu dalih...

Anonymous said...

Rahmat Allah kepada mereka tak kira tempat. Ada orang yang hilang selera walau pun dalam bilik, lagi dahsyat dan lagi malang. Itu lah ciptaan Allah, jangan menghina takut satu hari nanti ianya berbalik kepada diri anda.