22 October 2012

SULTAN JOHOR Macam Seekor BABI FEEDLOT.. Budak Ini WAJIB DIBUNUH!!!!!


Semakin hari semakin menjadi-jadi perangai anak-anak haram kelahiran Parti PAKATAN RAKYAT Haram yang diterajui oleh Peliwat Tegar belaan YAHUDI...!!!

Mungkin Siri Jelajah Merdeka menggunakan BAS beharga hampir SEJUTA ringgit itu menaikkan semangat ANAK-ANAK HARAM Pakatan Rakyat yang kononnya sudah terlalu hampir untuk sampai ke PUTRAJAYA...

Dengan itu juga sialan-sialan itu merasakan misi mereka untuk menjatuhkan INSTITUSI RAJA MELAYU sudah menghampiri kejayaan.. maka dengan itu mereka sekarang sudah tidak takut lagi untuk menghina RAJA-RAJA kerana bagi mereka tidak lama lagi RAJA-RAJA itu sudah tidak lagi berkuasa dan tidak akan mampu berbuat apa-apa dengan mereka..

DYMM SULTAN JOHOR adalah antara mangsa serangan bertalu-talu sialan-sialan ini... mereka memaki hamun DYMM SULTAN Johor dengan sewenang-wenangnya tanpa rasa bersalah...

http://www.facebook.com/ibrahim.osman.313371
Lihat komen di atas.. Betapa kurang ajarnya anak melayu?...  (KLIK SINI).

Untuk apa mereka melakukan perkara ini?.. tidak lain dan tidak bukan untuk merealisasikan impian mereka untuk meletakkan CINA (DAP) pertama menjadi Perdana Menteri Malaysia..

http://www.facebook.com/ibrahim.osman.313371

Sehari-demi sehari mereka mencuba dan kita berdiam diri... mereka sangka kita takut atau kita sudah tidak mampu melawan... lalu mereka terus mencuba dengan lebih berani... mempergunakan anak-anak melayu yang tiada masa depan merupakan salah-satu taktik terbaru mereka..

Dengan itu kita menyangkankan bahwa nak-anak melayu sialan ini lah yang mahu menumbangkan RAJA-RAJA MELAYU padahal dibelakangnya sudah kita ketahui siapa dalangnya..

Ini bukan suatu tuduhan tetapi kenyataan yang harus kita terima disebabkan kelemahan kita dan sifat terlalu memberi muka kononnya atas dasar ADAB MELAYU yang penuh BUDI BAHASA.

Pendekkan cerita.. kita harus berkeras hari ini.. KITA WAJIB BERSIFAT RASIS seperti mereka... KITA WAJIB BUNUH siapa KHIANAT NEGARA... KITA CINCANG siapa yang KHIANAT AGAMA dan BAKAR HIDUP-HIDUP siapa yang MENCEMAR BANGSA..!!!

Teruskan usaha mu wahai syaitan-syaitan kerana sudah tidak lama lagi jika kamu mahu melihat suasana sebenar HURU-HARA.. suasana sebenar KACAU BILAU... dan suasana SEBENAR PERANG MELAYU...!!!

JUMPA SAJA PENULIS FB http://www.facebook.com/ibrahim.osman.313371 JANGAN RAGU-RAGU UNTUK MEMBUNUHNYA... WAJIB BUNUH!!!... KALAU TINDAK KITA PASTI AKAN MENYESAL NANTI...!!

PAKATAN RAKYAT MAHU CUBA..??? SILAKAN..... 

DAULAT TUANKU..!! DAULAT TUANKU..!! DAULAT TUANKU..!!

ALLAH SWT PASTI MELINDUNGI DYMM TUANKU SULTAN JOHOR..

Cerita Penuh (BACA SINI)...

11 ulasan:

  • Anonymous says:
    Monday, 22 October, 2012

    ADMIN,MINTA GENG2 BLOGGER COPY PASTE KT BLOG DIORANG..WAT REPORT ATAU TRACE BUDAK NI.BUAT SESUATU..BUDAK NI WAJIB 'DISEKOLAHKAN'!! SY SBG ANAK JATI JOHOR RASE MENYIRAP DARAH KT BUDAK NI..TERLAMPAU KURANG AJAR!! MMG NK MATI!!

    DAULAT TUANKU!!!

    JOHOREAN

  • Afiq KLtown says:
    Monday, 22 October, 2012

    tq Pena Dari Tanah Melayu yang menyokong posting saya berkenaan penghinaan terhadapt sultan saya ini.. terima kasih

  • Anonymous says:
    Saturday, 15 December, 2012

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=103878719759848&set=a.103878636426523.8234.100004131606168&type=3&src=http%3A%2F%2Fsphotos-f.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F311514_103878719759848_2040579872_n.jpg&size=604%2C453

  • Anonymous says:
    Sunday, 16 December, 2012

    Tungguu lagi, buat report polis cepat

  • Anonymous says:
    Saturday, 12 January, 2013

    menghina ciptaan Allah umpama kita mnghina Allah..
    buat lah sesuatu yg munasabah Admin tuk mnyelesaikan masalah ini..

  • namzaman zaman says:
    Sunday, 10 February, 2013

    kurang ajar budak nie...tak sekolah ke apa..?? tak de agama ke ape..??

  • Anonymous says:
    Sunday, 17 February, 2013

    bangsat punya budak.... apalagi ditunggu ... kasi hajar budak nie..kalau warga johor hantar ke pulau babi.. kalau dapat kat aku.. akan ku cantas..

  • Anonymous says:
    Monday, 08 July, 2013

    melayu bodoh ni.tak tau apa dia cakap.dengar hasutan......

  • Anonymous says:
    Monday, 08 July, 2013

    JADI TALI BARUT CINA.BARUA CINA.KENA BUNUH NIIII

  • Anonymous says:
    Thursday, 18 July, 2013

    hapuskan saja makluk mcm ni....

  • Anonymous says:
    Wednesday, 15 January, 2014

    Bunuh membunuh dilarang oleh Allah SWT, melainkan (i)peperangan dgn mrk yg menghalau kita & hak kita dari tanahair sendiri, (ii) qisas.