26 October 2012

NIK AZIZ Hanyalah Anjing Kurap Yang Mengharap Sepinggan Nasi Basi Dari DAP?....


NIK AZIZ merupakan manusia paling celaka dalam sejarah kerana kebodohannya dipermainkan oleh ajen-ajen YAHUDI dan CINA KOMUNIS DAP sehingga menampakkan Islam Agama paling hina di mata dunia...

Berlagak hebat kononnya mempunyai Ilmu Islam yang sangat tinggi dan 24 jam bercerita pasal HUDUD tapi perlaksanaannya tidak pernah berlaku.. malah dihina dimaki caci oleh DAP KOMUNIS..


Apa NIK AZIZ boleh buat?.... KARPAL SINGH MINTAK NIK AZIZ LANGKAH MAYATNYA DULU KALAU NAK LAKSANA HUDUD... apa tindakan NIK AZIZ?..


NIK AZIZ sibuk mempertikaikan hudud di sana sini tetapi dalam PAKATAN RAKYAT sendiri tidak pernah bersetuju untuk memperjuangkan HUDUD apatahlagi untuk melaksanakannya?...

Apa tindakan NIK AZIZ?..... Sebab itu aku gelar NIZ AZIZ ni manusia paling celaka dalam dunia islam kerana terlalu taksub untuk mendapatkan PUTRAJAYA syaitan ini sanggup menjual agama nya sendiri demi mencapai matlamatnya..

Syaitan ini sanggup memuji CINA KOMUNIS DAP melangit kononnya kerana mempertahankan HUDUD tetapi hanya mampu menjadi anjing yang terjelir lidah di hadapan KARPAL SINGH bila ditengking..

Apa ada pada NIK AZIZ?.... NIK AZIZ hanyalah anjing kurap yang tak mampu mencari makanan sendiri lalu hanya mengharap pada DAP untuk memberikannya sepinggan makanan basi atas usahanya menyalak sepanang hari.. sekian....

Baca sampai habis dan fahami apa aku cakap sebelum menuduh aku yang bukan bukan... aku hanya melontarkan persoalan dan aku perlukan jawapan... kalau kamu bukan anjing kurap DAP buktikanm.....!!!


9 comments:

Anonymous said...

Tidak baik menghina Nik ajis sedemikian rupa sehingga sanggup dan mengupamakan beliau sebagai anjang kurap. Beliau hanya la manusia biasa... dan menganggap beliau sebagai makhluk Allah yang lain selain manusia seolah-oleh kita 2x5 dengan golongan yang tidak bersyukur dan ego. Cukuplah hanya kita mengukutuk dengan perkataan yang wajar saja.

Anonymous said...

MCAs Chua Soi Lek buat statement hina Islam dengan PM kesayangan kita ada dipentas yang sama, apa PM kita buat? senyum? marah? marah dalam hati (selemah-lemah iman..harap-harapnya PM marah dalam hati)
dan sila lihat undang-undang syariah yang telah dicadangkan oleh negeri kelantan yang mana mantan PM kita yang ke-4 beri surat amaran akan perlaksanaanya...astagfirullahhalazim saudara...

Pena Dari Tanah Melayu said...

layakkah dia digelar manusia?.. tidak akan puas hatinya selagi islam ini tidak hancur!! berdakwah ke jalan Allah tidak perlukan pentas sedemikian rupa!!

Pena Dari Tanah Melayu said...

baca dan fahami apa yang aku katakan.. jika dia benar manusia mengapa perlu dia menghancurkan islam ini? mengapa bila dipihak yang bersekutu dengannya dia tidak berani menegur?.. mengapa takut sangat dia pada KARPAL SINGH?.. Takut hilang kuasa? takut tak dapat PUTRAJAYA?..Kalau dapat PUTRAJAYA adakah islam boleh tegak?

Pena Dari Tanah Melayu said...

BAru hari inikah kamu nampak islam dihina?.. selama ini ISLAM dikeji dihina dimaki caci DAP kamu tak nampak? Secara terang menghalang azan?.. meminta sama rata peruntukan agama?.. menghalang pelaksanaan Rampasan arak?.. itu bikan hinaan kah?...

Menambah sebanyak-banyaknya rumah urut dan pusat judi di negeri pakatan rakyat haram itu bukan hinaan kah?..

Membuat sebapak punye besar gereja itu bukan hinaan kah?..

nak menubihkan negara kristian dan mahu menjadikan orang kristian pemimpin malaysia itu bukan hinaankah?..

kamu melihat dari sudut mana? PUTRAJAYA atau ISLAM?








'

Anonymous said...

mereka menuntut, kita yang memberi. siapa kita itu? selama 55 tahun merdeka tak perlu DAP minta, MCA dah minta pun dan dah dapat pun.kilang arak, rumah urut, pusat judi, kita dah bagi, jangan pulak saudara kata itu tidak benar. sila lihat pemerintah mana yang meluluskan hampir semua lesen rumah urut di selangor? bukankan pemerintah pasca 2008? gereja terbesar di kuala lumpur, bukankah pemerintah negara yang ada sekarang yang meluluskan pembinaanya? kilang arak di shah alam, bukankah kerajaan pasca 2008 yang meluluskannya. pusat peranginan (perjudian) di puncak bukit, bukankah pemerintah negara yang ada sekarang yang meluluskannya pada tahun 1976?
bagi non muslim, apabila kerajaan yang ada sekarang memberi segala-galanya (arak,zina,judi) bagi mereka itu talahpun menjadi sebahagian budaya mereka, lalu datanglah sikap 'beri betis mahukan peha'. siapa yang membenarkan perkara itu berlaku? ALLAH telahpun memberi mereka kuasa, mereka gagal meletakkan sesuatu itu kepada yang HAK. Islam hanyalah amalan di permukaan. tidak dijiwai dan dihayati.
bagaimana nak memperbetulkan keadaan ini? bila kedudukan dan kuasa yang ada dirasakan tidak dapat bertahan, mula mereka melaung-laungkan perpaduan Islam, perpaduan melayu. saudara kata saudara marah orang yang mencerca Islam, tetapi kata-kata yang saudara guna bagi mencerca Nik Aziz tidak melambangkan saudara faham konsep Islam yang sebenarnya, mencaci dan memaki hamun. mungkin tulisan saudara ini tidak berbekaspun, namun suka saya ingatkan islam bukan hanya pada nama sahaja, pada kad pengenalan sahaja, ianya perlulah terbit melalui percakapan, perbuatan, amalan, tindak tanduk, pemikiran. jika percakapan sudah tidak tertib seperti yang disarankan Islam, maka perlulah kita bermuhasabah diri semula untuk memperbetulkan perakapan/tulisan agar teguran dapat dilakukan dengan lebih berhemah. Wallahualam, sesunggunya yang lemah itudatang daripada saya sendiri.

Pena Dari Tanah Melayu said...

Saudara yang berkata ini faham sangatkah tentang konsep islam?.. Siapa yang berikan dia Gelaran ULAMAK?.. Layakkah Syaitan itu digelarr ULAMAK?.. apa sumbangan dia pada masyarakat islam untuk melayakkannya digelar ULAMAK?..

Ulamak mengkafirkan Sesama Islam?..
Ulamak Mengharamkan makan bersama umat islam?..
Ulamak yang mendoakan islam semasa islam diberi bala?.
Ulamak yang mempunyai ekses untuk memberi syurga neraka?..
Ulamak yang hanya dia sahaja betul yang lain salah?..
Ulamak yang berkawan dengan syaitan?..
Ulamak yang tidak berani bersuara bila islam dihina?..

Siapa dia?.. NIK ABDUL AZIZ NIK MAT!!!!!

Layakkah dia digelar ULAMAK!!

Anonymous said...

saya tidak berilmu tinggi seperti tuan, tetapi dalam pengertian ulama' dibawah adalah tafsirannya:

Konsep ulama’ boleh ditakrif dengan berbagai difinasi yang berlandaskan latar belakang kesarjanaan atau disiplin ilmu masing-masing. Perkataan ulama’ itu adalah kata jamak dari perkataan “’Arab iaitu ‘Alim. Kemudian lahir pula perkataan ‘Alamah iaitu orang yang benar-benar mengerti atau mengetahui dengan mendalam hakikat sesuatu. (Muhamad Ismail, 1961:26.)

dan bagi tuduhan saudara diatas, boleh tak kiranya saudara memberi bukti atas kesemuanya. ingatlah saudara, fitnah itu adalah lebih teruk dari membunuh.

"..dan janganlah sebahagian kamu mengumpat sebahagian yang lain. Sukakah salah seorang di antara kamu memakan daging saudaranya yang sudah mati? Maka tentulah kamu merasa jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima tobat lagi Maha Penyayang." - Al Hujurat 49:12

dan jika pun Nik Aziz telah melakukan apa yang saudara sebut diatas:

"Pada hari itu(hari kiamat), akan bersaksilah ke atas kamu oleh segala lidah, tangan dan kaki mereka menjadi saksi atas mereka terhadap apa yang dahulu mereka kerjakan(didunia dahulu)."
An Nur 24:24

Anonymous said...

Wahai Admin, janganlah bicara anda sedemikian.. tarik balik kata-kata anda itu jangan sampai ALLAH SWT tarik balik serta memberikan perkara yang mungkin anda tidak fikirkan...
Ingatlah bagaimana Iblis mendapat gelarannya walaupun beliau adalah makhluk yang punya amalan yang banyak...
Jika anda mempunyai amalan yang banyak sehingga boleh memberi kepada orang lain yang anda hina dan keji dan anda sanggup mengambil dosa orang yang anda hina tersebut maka .......
Jika anda sedar berapa ramai insan yang mendapat peringatan dari yang maha Esa kepada mere yang sering menhina orang lain maka anda tidak akan melakukannya.. Adakah anda ingin atau sedang memohon petunjuk di atas perbuatan anda itu..

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *