08 October 2012

Anak Pemimpin Politik Tido Bogel Lepas Main Dalam Kereta

Ape ke bangang puak ni? Aku dengar kata yang main ni anak seorang pemimpin politik? Anak sapa la buat keje tak senonoh cam ni?

Ade banyak lagi gambar tengok kat sini. dan kalu nak tau lagi baca dan nak tengok banyak lagi gambar klik kat (sini)

Aku tak anak komen ape-ape cuma nak tunggu pengesahan nama sebenar bapak dia heehehehe.... Mampo!! Mamposss!!

***aku rasa kalu lepas ni PKR memerintah bukan setakat tido bogel dalam kereta... tido tengah jalan bogel pon boleh.. hehheh (jgn la marah aku gurau je)..

10 ulasan:

  • karim says:
    Monday, 08 October, 2012

    UMNO ni kalau fitnah, memang tak ingat tuhan

  • Anonymous says:
    Monday, 08 October, 2012

    alah semua parti politik kt malaysia suka tabur fitnah,hahaha jgn taksub pada parti,:-)

  • Anonymous says:
    Tuesday, 09 October, 2012

    pegi jahanam dgn smua ni...
    kuburkan umno.

  • Anonymous says:
    Thursday, 06 December, 2012

    kat malaysia ni bleh pakai ke stering belah kiri??.. giler la natang bloger nih tabur fitnah

  • Anonymous says:
    Monday, 10 December, 2012

    ada satu kereta je kat malaysia ni stereng belah kiri.kereta blogger. Memang fitnah ni dasyat.pemfitnah ni pun kekadang bukan cerdik sangat.Mana boleh fikir banyak sgt. takda masa . hari2 nak kena cari bahan fitnah.

  • Anonymous says:
    Thursday, 10 January, 2013

    klaw keta ni bloger y punye..orng y d dlam 2.....PKIR LA SNDRI....

  • Anonymous says:
    Thursday, 31 January, 2013

    ni kan kt oversea.... jgn la karut marut sgt... blh wat pengundi ilang kepercayaan...

  • Azmi Senik says:
    Monday, 04 March, 2013

    Bodoh n banganglah kau org ni.... Ada ke dinyatakan anak ahli politik mana? Malaysia ke? Nak komen pun pakai otaklah....

  • Anonymous says:
    Thursday, 19 December, 2013

    kau pun sama bodoh dan bangang. dah terang dia kata PKR. cuba baca perenggan terakhir. kau pun sendiri komen tak pakai otak.

  • Anonymous says:
    Tuesday, 18 November, 2014

    Bukan di Malaysia lah. Malahan kereta tu Left Hand Drive