Kompom Nik Aziz Akan Langkah Mayat Karpal Singh Lepas Dia Mati Tapi Sempat Ke?


Sudah terlalu lama kedua-dua pemimpin ini duduk di atas tahta parti masing masing dan sejak sekian lama itulah mereka ini yang punyai perjuangan berbeza tidak pernah tunduk antara satu sama lain dalam hal persefahaman agama dan negara islam.

DAP masih kekal dengan "MALAYSIAN MALAYSIA"nya tetapi PAS kini berwajah baru dengan "PAS For ALL"nya.. 

Dari sudut itu sahaja sudah kita boleh menilaikan serapuh mana pendirian parti PAS dalam memperjuangkan hala tujunya dan seberapa tegasnya DAP dalam mempertahankan senikata indah "MALAYSIAN MALAYSIA" mereka dalam perjuangan menakluk negara Malaysia.

Malang pula bagi PAS yang dulu sangat kuat laungan perjuangan islamnya hingga ada yang terkorban dalam tiupan semboyan peperangan menentang pemerintahan kerajaan Barisan Nasional yang kononnya tidak islamik.

Hari ini setelah lebih puluhan tahun berjuang PAS sudah tidak boleh lagi menahan nafsu ingin berkuasa untuk kaya raya lalu meraka sanggup meletakkan islam yang mereka bawa selama ini (kononnya) ketepi dalam memberi laluan kepada perubahan besar dan drastik demi mencapai matlamat yang sekian lama gagal dicapai.

Apa sudah jadi dengan hudud?... kata Nik Aziz Pakatan Rakyat sedia menerima dan setuju menjadikan Malaysia sebuah negara islam.. tetapi itu hanyalah retorik dan pembohongan belaka kerana pemimpin Pakatan Rakyat terutama DAP tidak pernah sama sekali menerima islam dalam bulatan pemerintahan mereka dan PAS hanyalah alat yang mereka pergunakan dan perbodohkan untuk misi merampas negara.


kesudahannya, maka jadilah mereka PAS dan PKR bagai cerita Nujum Pak Belalang arahan P. Ramlee di mana Si Badan dan Si Nyawa membahagikan harta rompakan.. "Satu untuk engkau, satu untuk aku, dua untuk engkau, dua untuk aku.." yang sampai sudah tidak dapat dibahagikan kerana kebodohan mereka dalam pengiraan dan akhirnya Pak Belalang juga yang dapat harta kerana kecerdikannya memperbodohkan mereka berdua...

Kita sebenarnya sudah tahu perjuangan dan fahaman 3 Parti Politik ini berbeza dan mereka tidak  akan pernah bersependapat dalam apa jua keputusan dan jika mengikut video itu nampak seperti kemenangan akan berpihak kepada DAP kerana kebijaksanaannya mengambil kesempatan dan memperbodohkan PAS dan PKR.. Fikirlah...

Akhir cerita, kata Karpal Singh, "langkah Mayat Saya Dulu" jika Nik Aziz mahu menubuhkan negara Islam... persoalannya sempatkah Nik Aziz melangkah mayat Pengerusi DAP ini kalau dia mati nanti?.... atau Nik Aziz yang mati dulu?... 

PS: Berani ke Nik Aziz Langkah Mayat Karpal Singh Hidup-hidup?...





No comments: