Ketua Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS Sahkan Mereka Akan Kalah Besar Di PRU 13 Ini



Penuh dalam pelbagai media sampailah ke sms PAS mengatakan mereka akan menang besar dalam PRU 13 ni dan akan merampas Putrajaya..

JIka benar seperti apa yang dikata mengapa kenyataan seperti ini dikeluarkan?..


" KUALA LUMPUR: Kerajaan diminta jangan persalahkan rakyat jika mereka turun sekali lagi ke jalan raya jika tuntutan mereka untuk mendapatkan pilihan raya yang bersih dan adil tidak diendahkan.

Ketua Pengarah Jabatan Pilihan Raya PAS, Dr Mohamad Hatta Ramli (gambar) berkata, langkah itu kadang-kadang terpaksa diadakan ekoran kedegilan kerajaan.


Dr Hatta berkata demikian dalam wawancaranya bersama Harakah menjelang perhimpunan 3 November ini yang akan diadakan di Negeri Sembilan." 


Mengapa perlu menimbulkan huru-hara jika kemenangan sudah ada dalam tangan?.. yang sebenarnya mereka sudah tahu kekalahan yang bakal mereka alami dan tiada jalan lain untuk menebus "kemaluan" itu selain melakukan huru-hara..

Membuat huru-hara adalah jalan terakhir yang mereka ada untuk mengalihkan pandangan masyarakat terhadap kekalahan mereka.

Mereka bukan sahaja terpaksa menanggung "kemaluan" yang amat sangat di atas kekalahan itu tetapi mereka juga gagal menyelematkan "kemaluan" Anwar yang bakal dibawa bersama ke penjara bersama tuannya..

Dr Hatta tak payahla nak ugut-ugut....  hehehe... Statement ko ni pon dah tunjukkan yang PAS mengaku akan kalah besar pada PRU 13 ni nanti..

1 comment:

Anonymous said...

biarkan siluncai terjun ngan labu nya..biarkan