10 July 2012

KISAH MENYAYAT HATI...MENGAPA DIBUNUH SI "PENGAMUK" ITU?


Aku tulis sebab aku hanya nak menjawab kenyatan bangang "KING JASON" Anak Haram Kelahiran PAS PKR DAP ni..


Kalau ko tanye camtu aku nak tanye pulak kat orang PAS yang tinggi ilmu agamanya, baik budi pekertinya, tinggi nafsu seksnya dan berbagai lagi yang tingginya.. mengapa perkara seperti dalam video di bawah boleh berlaku?....


Korang suke spin kan?... yang ni anak haram mana pulak dok pukul sorang pemuda?.. ape kes? letak otak kat mane? nape tak tangkap hantar kat balai polis?


Nak baca lagi aku bagi link.. korang klik kat link ni baca ye...: http://penadaritanahmelayu.blogspot.com/2012/06/terbaru-tindakan-keji-penganut-ajaran.html


Aku nasihatkan ko King Jason Jaga dulu keluarga ko... bapak dah giler... anak nak jadik giler gak ker?....

18 comments:

JASON KING said...

apa isunya pasal posting kj tu der? bukankah dia persoalkan mengapa polis menembak mati? bukankah ada teknologi moden spt pistol elektrik yg boleh melumpuhkan mangsa dalam jarak 15~20 kaki? nampak sangan penulis blog ni x buat reaserch pasal pistol tu..kalau polis ada pistol tersebut.. sure kematian tidak akanberlaku..

Pena Dari Tanah Melayu said...

Jadik ape pulak resech ko pasal Briged amal pukul pemuda tu. sorang sorang pulak tu? Budak briged amal PAS tak ajor agama ke? penat je dok cerita pasal Quran hari-hari tapi kelakuan macam babi main sondol je.. akal ader ke?

Pena Dari Tanah Melayu said...

hahaha.. KING JASON panas ke? lain kali nak kata orang tengok bapak ko dulu... pastu baru kata orang yerr....

Anonymous said...

Pihak PDRM hanya dibekalkan pistol berpeluru utk sebarang kemungkinan jenayah...jikalau hanya memakai pistol elektrik amat merbahaya....klu pelaku ade keluar pistol hidup mcm mane? klu ikut prosedur dah btol dah...tembak di kaki dan tangan sahaja....tpi ajal dah menjemput...xleyh wat ape dah

Anonymous said...

Nak tunggu dia tetak orang dulu ke baru boleh tembak.....Kat malaysia ni kalau bawak pisau lebih 2 inci pon kena tahan apatah lagi bawak pedang kat tempat awam.

Anonymous said...

daripada org lain yg terbunuh..lg baik ler si"Rambo" tu yg mati..dah ler hidup menyusahkan org..sbb dia berapa ramai yg ketakutan pada hari tu, sbb dia berapa ramai org yg rosah harta benda, sbb kan dia gak lah tak pasal2 nyawa polis bantuan tu terancam..lg pun polis tembak org mengamuk bukan dibuat PDRM jer malan negara pujaan KING JASON mcm USA dan UK tu pun buat gak...dah jd sebahagian drp SOP polis satu dunia.

Anonymous said...

Woi puki, kalo ade org dok mengamuk dpn umah ko, pakai pedang .. Ko nk google dulu ke cara2 nk lawan dia.. Bodo punya sampah... Ape yg ada kt tangan guna je la.

Anonymous said...

Perkara tu berlaku emergency.. mana sempat nak pegi amek pistol letrik ke.. sumpit ke.. apa ke.. dah orang tu mengamuk. Abis kereta org awam dilibasnya..takkan nak tunggu leher awak kena libas baru nak tembak...

Anonymous said...

agar x berani lagi orang yang akan buat kejo gilo dan bodo mcm tu....ermmmm nak pakai teaser pun kena tngok situasi jugak bro...buat nyer dia buat kuar pistol betul sempat ke polis nak tukar ke pistol berpeluru pulak.....kalau aku pun aku tembak jer....

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=JjQJVbMvrpo

Hadirin cekup remaja cuba ganggu ceramah Pakatan

Seorang remaja yang dipercaya cuba menganggu ceramah pemimpin Pakatan Rakyat di Kuala Selangor malam tadi, ditangkap para hadirin, menyebabkan anggota Unit Amal PAS yang mengawal ceramah tersebut, terpaksa bertungkus berusaha menghalang daripada remaja itu dipukul.

Sebelum itu, sekumpulan kira-kira 20 remaja bermotosikal berhenti di luar tempat ceramah tersebut di Stadium Kuala Selangor serta membawa sepanduk anti-Pakatan sambil mengejek hadirin dari luar pagar.

Perbuatan itu mencetuskan kemarahan hadirian yang sebahagiannya bergerak menujuk ke arah pagar sambil menjerit "Tangkap mereka! Tangkap mereka!".

Pagar itu terletak kira-kira 20 meter dari pintu masuk stadium di mana kira-kira 5,000 orang sedang mendengar ucapan pemimpin Pakatan.

Seorang saksi mendakwa, beberapa remaja tersebut tertindak merosak dan mencalar beberapa buah kenderaan yang diletakkan di luar stadium.

Sekumpulan hadiran yang berang kemudian keluar dari stadium dan berjaya mencekup salah seorang remaja tersebut dan mengheretnya masuk ke dalam stadium.

Remaja itu yang berpakaian baju-T berwarna merah jambu berjalur putih, diserbu orang ramai yang berang, menyebabkan anggota Unit Amal bertungkus lumus bentuk membentuk perisai manusia untuk melindunginya.

"Jangan pukul dia, jangan pukul dia, biarkannya dia pergi," jerit seorang anggota Unit Amal berulang kali ketika mereka cuba menghalang orang ramai yang berang manakala yang lain meminta supaya bertenang, tetapi usaha itu tidak berhasil.

Selepas anggota Unit Amal berjaya membentuk bulatan di sekelilingnya, remaja tersebut dikejar ke pintu stadium dan dilepaskan untuk menyertai rakan-rakan yang sedang menunggunya

Pintu stadium terus ditutup untuk menghalang orang ramai yang marah daripada yang mengejar mereka.

Di sebalik kekecohan itu, ceramah yang dihadiri oleh pemimpin tertinggi Pakatan - Datuk Seri Anwar

Anonymous said...

Kalau aku polis kat situ pun aku tembak je,nyawa aku lagi penting dr org gila tu..klu jasong king masa tu yg mengamuk pun aku tembak jer....nyawa sendiri penting maaaa....

Pena Dari Tanah Melayu said...

hahaha.. citer ni ko dapat dari keling mana? Ko tau siapa yang cekup pemuda tu? aku bagitau... Orang kampung panggil dia Pak Tam..

Ko tau siapa yang lepaskan pemuda tu?... Nama dia polis...

Ko tak payah nak cerita baik budak Briged Amal PAS la.. sebab yang rempuh polis kat dataran merdeka masa BERSIH tu dulu pon Briged Amal jugak.

Budak briged Amal ni sebenarnya hanya dipergvunakan oleh kepimpinan sesat Pakatan Haram.. dan aku kesian kat dorang

ko bagitau kat keling yang cerita kat ko tu... Woii macha !! kalu mau tipu kasi logik skit la... lu mabok ka?

Pena Dari Tanah Melayu said...

hahhaha.. yan tu aku setuju..

Wak JawaBernam said...

kalau aku ade pistol aku yg tembak dulu.. tak yah tunggu polis....

Anonymous said...

Kalau dah ada pedang + tebusan + ada mental problem, satu justifikasi yang cukup utk polis menembak mati penjenayah.

Jgn persoalkan, polis dah buat keje. Kalau siasatan cakap tindakan polis tu betul, betullah. Apa ada hal.

sapa suruh pegi mengamuk nak bunuh orang lain. Sebab tu Allah bagi akal suruh fikir.

Pena Dari Tanah Melayu said...

semua pon akan buat begitu bro. cuma Puak Pakatan Haram ni ingat nak gunakan isu ni tebalikkan kerajaan.

Yang lagik Haram Puak PAS tak percaya dengan ketentuan ALLAH swt bahawa mereka tidak layak memerintah negara.

Nak perintah bini pon dah gagal pastu sebat bini orang ader hati nak perintah negara

Anonymous said...

Kalo aku senang jek,kasi je dia durian,biar di kopek durian tu ngan pedang samurai dia..huhuuu

eXception said...

Agaknya bila kerajaan nak beli senjata stun gun ni, puak PR akan bukak isu mcm-2 pasal pembelian senjata ni... Pembaziran la... Penyelewengan la... Tak leh menyelam laa... Eh yang xleh menyelam tu Scorpene... Ha ha ha ha ha... Toksah la... aku dah tau la korang punya game plan...

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *