06 December 2013

[VIDEO] @Ibdil Lidah Bercabang Auta Blogger2 & Facebookers Yang Tak Tahu Malu #lifestyle #bedilibdil


Siapa yang pilih budak ni pun aku tak tau dan apa alasan untuk menjadikannya sebagai Pengerusi Biro Media Baru PPUM.

Dua hari lepas dia kata pejuang maya ni asik membuang masa dengan melawan dakyah pembangkang dan kata lagi yang pejuang maya ni dah takde keje ke?

Tapi hari ini dia tukar pulak kenyataan dan suruh kita bersatu lawan dakyah pembangkang dan siap kata pembangkang ni selalu buat dakyah palsu yang boleh menyusahkan UMNO.

Dua hari yang lepas kata kita tak payah nak berpolitik sangat la dan kita kena kurangkan hingga 50% politik dan tambahkan unsur "LIFSTYLE" dalam perjuangan pejuang maya. Dia ni rasa hebat sebab berkawan dengan artis dan ikon yang macam yang digilainya si DOYOK.

Budak senganl ni tau ke tidak apa tugasan dia? dan hari ini sekali lagi menimbulkan kontoversi dengan mengatakan akan ada dua tiga blogger yang tak akan berpuashati kalau saluran itu tidak dapat pada mereka.. Saluran apa ek?

Siap kata akan kaji balik cara bayaran dan pemberian token kepada mereka.. Siapa yang dibayar dan Token apa tu ek?

Rupanya memang betul la selama ini blogger-blogger/facebooker-facebooker dan twitterian dibayar oleh UMNO! Berapa UMNO Bayar? Siapa yang dibayar? dedahkan la... ramai nak dengar ni!!! bagitau la +Ibdilillah Ishak ... kitorang nak tau....

Aku ade keje sikit... korang tengok Video ni aku dulu yer dan korang tengok apa si +Ibdilillah Ishak  ni cakap..


Hahahahahha.. Mampos la blogger-bloggers kene kencing ngan +Ibdilillah Ishak 

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *