08 December 2013

#BedilTheLoser "PEMIMPIN LANTIKAN YANG CELAKA", "SOMBONG", "BONGKAK", "KURANG AJAR" dan "BERLAGAK" Al-Kisahnya (Bah 1)


Salam #BedilTheLoser kepada semua...

Hari ni aku nak cerita lagi pasal si mangkuk yang dilantik jadi Pengerusi Biro Media Baru Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang diketuai oleh YB Khairy KJ yang juga Menteri Belia dan Sukan Malaysia. Maca memalukan la pulak sebut nama Bos KJ tapi apa boleh buat sebab +Ibdilillah Ishak punya kecerdikan maka Bos KJ nampak bodoh dan diperbodohkan.

Kenapa?...

Sejak bebrapa hari lepas kita sambut cabaran si #BedilTheLoser +Ibdilillah Ishak yang memperlekehkan blogger-bloger/Facebookers "MARHAEN" atau lebih tepat menghina mereka dengan kenyataan yang dibuatnya sebelum-sebelum ini.

#TheTrueBrothers - Blogers & Facebookers Unite

Lalu kita sepakat mengumpulkan Pengamal Media MARHAEN ini untuk sama-sama menunjukkan kesepakatan menentang "PEMIMPIN LANTIKAN YANG CELAKA", "SOMBONG", "BONGKAK", "KURANG AJAR" dan "BERLAGAK" dengan memperkenalkan #Lifestyle dan SIMBOL TANGAN 'L' sekaligus menunjukkan kehadiran kami sebagai penentang manusia yang dijadikan BONEKA dalam dunia siber yang UMNO baru ceburi ini.

 Alhamdulillah kami mendapat sokongan padu dari "SAHABAT SEPERJUANGAN DUNIA AKHIRAT YANG SAYANGKAN UMNO, AGAMA, BANGSA DAN NEGARA". 

Sahabat-sabahat yang sanggup bersama ini datangnya dari golongan yang berpendapatan rendah dan golongan yang tiada pendapatan tetapi tidak pernah putus semangatnya untuk memperjuangkan UMNO walaupun terpaksa merangkak meminjam wang, bergadai bergolok, berlapar dahaga dan bersusahpayah berkorban demi sebuah perjuangan yang tiada penghujungnya tidak lain tidak bukan ialah untuk memastikan UMNO terus kekal sebagai sebuah Parti Keramat yang membela nasib orang Melayu beragama Islam.

Semanagat meraka ini kental, penuh dengan kesabaran dan ketabahan menghadapi hari demi hari dalam menyahut seruan "MEMPERTAHANKAN ABATA". Di rumah, diluar rumah, disawah, diladang, dikedai kopi, malah didalam jamban pun mereka tidak pernah berhenti utuk mematahkan penipuan demi penipuan yang dibuat pembangkang yang berniat jahat mahu merampas negara.

Tetapi apa yang mereka dapat?.. Jawapannya mereka tidak peduli kerana "TIADA SIAPA SURUH" mereka berperang dan 'TIADA SIAPA SURUH" mereka sokong kerajaan lalu mereka sebenarnya tidak berapa ambil kisah tentang itu kerana mereka tetap akan terus berperang dan berperang walaupun tiada imbuhan. 

Pernah juga mereka bising tetapi kesudahannya mereka Redho dengan ketentuan dan terus melakukan apa yang biasa buat iaitu berperang dengan pembangkang. Jiwa mereka sudah tiada yang lain malah ada sampai ada yang dah tak tahu nak buat apa selain berperang dengan pembangkang 24jam hinga ada yang gila, bercerai laki bini dan merempat.

Siapa yang pernah peduli nasib mereka walaupun tahu apa yang berlaku seperti yang aku ceritakan dia atas?..

#Lifestye Kataganti Loser #BedilTheLoser

Dalam KeTERUJAan bila mendapat tahu bila seorang pemimpin baru dilantik bagi mengertuai Pasukan Perang Siber maka timbulah keinginan untuk mengetahui apakah Matlamat, Visi dan Misi ketua yang digelarkan "PENGERUSI MEDIA BARU PERGERAKAN PEMUDA UMNO atau BMB PPUM".

Setelah melihat kenyataannya dalam Laman Youtube ternyata apa yang diungkapkannya untuk masa depan Media Baru ternyata membuat ramai "PENGAMAL MEDIA" marah. #BedilTheLoser menghina "PENGAMAL MEDIA"!!

Lihat Video!



Tersalah cakap katanya yang bercakap lagi dan perhatikan dia menipu atau sengaja menipu:


Perjuangan Politik gila yang diberi secara percuma selama ini di HINA-SEHINA-HINANYA abapila #BedilTheLoser mahu mengejek kita bodoh kerana berpolitik 24jam. "Takan Hari-Hari Nak Lawan Dakyah Pembangkang..Dah Takde Kerja Lain Ker!!" katanya dengan bongkak, angkih dan sombong!!!

"Woiiiii BABI!!! ko keturunan orang kaya mana ada perjuangan selain mencari harta dunia dengan memerah titik peluh orang lain!!! 

Semua yang yang menetang ko hari ini adalah pejuang politik 100% ko tau tak!!! siapa ko nak mengurang dan dengan pandai menokok tambah unsur #LIFESTYLE dalam peperangan antara Melayu Islam Malaysia ini dengan Yahudi!!" kata aku.

 #BedilTheLoser dengan lagaknya mengatakan akan mencari jalan mengaihkan "TOKEN".. Apa itu 'TOKEN"? bahasanya macam bahasa yang biasa digunakan seolah-olah selama ini Pengamal Media Baru ini biasa dengan perkataan 'TOKEN" atau bayaran.

Kemudian kata pula ada 2 hingga 3 orang atau kumpulan yang akan kecewa bila tidak mendapat saluran.. SALURAN APA? #BedilTheLoser menampakkan ada perpecahan besar dalam Pengamal Media UMNO yang merebut tempat untuk mendapatkan "KABEL" dari pihaknya.

Itu tidak termasuk perbualan lisan antara #BedilTheLoser dengan individu yang ternyata menyakitkan hati dan menghina seolah-olah "KITA SEMUA INI PACAT YANG MENGHISAP DARAH UMNO"

Dengan itu setelah berbincang sesama Sahabat Miskin kita melancarkan #LIFESTYLE dan SIMBOL TANGAN "L"untuk menunjukkan kita bersatu dalam gelombang itu dan ternyata ianya berjaya hingga ianya tersebar luas di seluruh negara dari pemimpin tertinggi hinggalah ke rakyat biasa.

#LIFESTYLE dan SIMBOL TANGAN "L" untuk membuktikan #BedilTheLoser akhirnya  berjaya dengan sokongan kita semua sahabat-sahabat MARHAEN.

 #LIFESTYLE Makan Diri si #BedilTheLoser

Menggelabah bagai nak gila puak-puak pencacai #BedilTheLoser mencari jalan bagaimana menghentikannya hinggalah terfikir untuk mereka daripada mendapat malu besar lebih baik mengikut saja gelombang yang semakin bersar itu.

Maka #BedilTheLoser mula bergambar macam si DOYOK bergaya sakan untuk memperlihatkan seolah-olah dialah yang mempopularkan Trending itu. #BedilTheLoser ingat dia akan mematikan gerakan menentangnya dengan berbuat demikian. 

#BedilTheLoser Silap besar.. dan kita berjaya kerana "Psykologi Terbaliknya" adalah untuk kita membuktikan betapa bodohnya #BeruangInsta ini. Kebencian makin mendalam apabila melihat gelagat bodohnya dan gelombang makin meluas tanpa disedarinya, juga gerakan dan rancangan lain sedang digerakkan disamping menambah semangat yang makin tinggi apabila dia melantik wakil-wakil untuk memadamkan gerakan ini.

Sehingga hari ini Pejuang-Pejuang Siber MARHAEN telah berjaya membodohkan #BedilTheLoser...

Bersambung........

#CHECKMATE!!!!




Lihat lagi banyak gambar Pemimpin, Artis, dan Rakyat yang menyokong kami di : http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/12/bila-ibdil-dikantoikanshame-on-youbig.html




2 comments:

Yb Raz said...

ibdil noob..tapi zaman tun faisal pun sama noob..ada juga blogger yang tak dapat apa..senang cakap semua pentingkan kroni je..pigirahh..

Pena Dari Tanah Melayu said...

aku setuju tapi takdelah sebodoh yang baru dilantik ni. dan kalu nak tau keroni yang baru dilantik ni lagi hebat sekaunya.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *