21 March 2013

Betina Sundal Gila Seks Terus Gila Meroyan...


Betina jalang ini semakin hari semakin menjadi-jadi jalangnya. Inilah betina paling jalang aku pernah lihat dan jika dibandingkan dengan pelcur kelas bawahan maka aku kategorikan betina sundal ini lebih teruk dari itu malah tidak layak digelar binatang pun kerana binatang pun lebih mulia dari itu.

Bermula dengan langkah kononnya ingin bertaubat betina sundal janda Norman Hakim ini berjaya menipu pengikut ajaran sesat PAS yang mengagung-agungkannya.

Betina sundal ini sebenarnya tidak pernah pun bertaubat sebaliknya sialan ini hanyalah mencari glamer di saat dirinya yang sudah semakin tidak dipedulikan masyarakat dalam dunia hiburan.

Jadi dengan jalan singkat maka betina sundal ini mula mengintai ke kamar syaitan kumpulan Parti Ajaran Sesat PAS dan ternya dia menjadi glamer dikalangan manusia yang telah disesatkan oleh ajaran PAS.

 Terbaru betina sundal paling jalang ini komen tentang isteri pejuang negara yang terkorban dan cuba mencetuskan kekecohan dengan menuduh kerajaan sebagai menipu.

Aku tak nak ulas isu ini kerana aku yakin dan pasti semua manusia jika terlibat dalam kejadian tersebut pasti berbuat demikian kerana kasih sayangnya terhadap isteri dan keluarga.

Lain cerita betina sundal ini kerana tidak pernah merasa kasih sayang suami dan tidak pernah merasai menjadi isteri seorang anggota keselamatan kerana kerjanya hanyalah menyundalkan diri dengan mencari glamer.

Bagi aku apa saja orang nak cop aku atau nak sama aku samanla kerana apa yang aku katakan ini adalah yang sebenar dan bagi manusia yang pandai berfikir pasti mengetahui berina sundal ini tidak layak dilahirkan sebagai manusia atau binatang pun.

Aku tetap dengan pendirian aku... syaitan-syaitan yang bertopengkan manusia seperti betina sundal ini harus diajar dengan cara yang lebih kasar.

Selama mana betina sundal ini nak menjalang dengan kepimpinan dan ustaz-ustaz syaitan PAS?... habis pilihanraya ini bila dah takde duit maka betina sundal ini akan menyundal dengan orang lain...

Ko betina sundal kalau tak puas hati mai jumpa aku....  biar aku cili pantat ko!!!!

3 comments:

Anonymous said...

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Anonymous said...

Jangan kau cabar...aku bukanlah selemah yg kau sangka...aah aku tk rela di difitnah...rasakn kuasa...tamparan wanita.........masih ingal x lagu tuh...masa tu arbakyah ni belum gila meroyan lagi

TOKGURU86 said...

Salam bro.. Aku dah link blog ko kt www.tokguru86.blogspot.com.

Tolong link blog aku bro.. hehehe

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *