"Don't Worry, Be Happy" #BedilTheLoser Biarkan Saja Wan Bro dan Khairy KJ Buat Kerja Bodoh dan Dihentam Pembangkang Kerana Itulah "LIFESTYLE" Yang Dimaksudkan


Kecoh kisah ini semalam bila Pemuda-Pemuda UMNO Malaysia terutama yang kelihatan dalam gambar ni (WAN BRO) yang kononnya menjadi sukarelawan untuk membantu mangsa banjir di Pantai Timur.

Mana la tak kecohnya... aku sendiri yang tengok gambar ni pun naik menyirap darah bila lakonan yang dibuat memang langsung tak menjadi dan amat memalukan. Maka beduyun-duyunlah pembangkang mengambil peluang untuk menjadikannya bahan kempen untuk menampakkan kebodohan UMNO.

Tapi apa yang aku nak kceritakan sebenarnya bukanlah perkara tersebut tetapi tentang bagaimana cerita tentang kebodohan WAN BRO dan pasukannya dipatahkah oleh JENTERA SUKARELA MAYA PEMUDA UMNO MALAYSIA atau nama manjanya BMB PPUM yang diketuai oleh +Ibdilillah Ishak sebagai panglima perangnya.

Di mana Panglima Perang Cyber PPUM?.... Oppsss aku terlupa yang Panglima Perang Cyber PPUM sedang "Berjimba-Jimba" di Myanmar bersama KP KJ dan aku terlupa yang #BedilTheLoser ni kaki menempel dan kaki Ampu!!!

Hebat sukarelawan PPUM ni sampai KP dan NKP Pemuda Malaysia sendiri kene hentam diorang buat tak tau je... ehehe mungkin ini LIFESTYLE si LOSER-LOSER kot....

Dan satu lagi semalam kedenganran yang perjumpaan #BedilTheLoser sudah dimainkan pembangkang siap di spin sekali dan aku nak tengok #LIFESTYLE #BedilTheLoser menyelesaikannya.




No comments: