#BloodBroother : AWAS!! @Ibdil Sudah Menganjing dan Tukar Strategi Kepada Plan "B" .


Assalamualaikum sahabat seperjuangan di alam maya yang tiada penghujungnya ini. 

Sejak beberapa hari lepas kita menentang kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi Biro Media Baru PPUM yang seakan menghina kita pengamal media maya.

Mungkin kita bukan sesiapa bagi mereka tetapi kita mengakui kita adalah sebagaian daripada pasukan yang turut serta dalam agenda mempertahankan kerajaan yang sentiasa dihentam dan diserang bertubi-tubi oleh pihak pembangkang.

Ramai antara kita sepakat akan terus mempertahankan maruah kita dan kita bersetuju untuk terus memberi tekanan kepada beliau untuk mendengar sedikit luahan hati kita.


Hari ini sudah kelihatan gambar +Ibdilillah Ishak  yang turut sama bermain dengan SIMBOL TANGAN 'L' dan #LIFESTYLE yang kita buat gelombang bersama dan hari ini ianya menjadi sangat popular bukan sahaja di #PAU2013 malah sudah meluas penggunaannya diseluruh Malaysia.

Sahabat sekalina jangan terpedaya kerana dengan kelicikan Pengerusi BMB itu mengejek kita dengan turut serta dalam gelombang kita tetapi kita semua harus percaya bahawa +Ibdilillah Ishak sudah mula bermain dalam "PLAN B"

Kepada sahabat sekalian yang punyai maruah, kita teruskan desakan ini dan kita satukan hati kita, jiwa kita, semangat kita dan buktikan kepada +Ibdilillah Ishak kita ada kekuatan kita sendiri dan jangan pergunakan kita untuk kepentingan peribadi.

Kepada sahabat #BloodBroother ku : 

@Pena Tanah Melayu @Jawa Bernam @Pendekar Melayu @Encik Asam @Pas Beruk @Jentera PAS @ Cik Puan Gayah @Srikandi Malaya @Afiq KlTown @Emmy Hazrul @Rafi Awg Kechik 

@Apa @Wak Canang @Shah Alam Rebels @Salah Ad Din @Kulaan NIring @Tun Faisal @Jefrizal @Razlan @Headbomb 

@Bloggers @Facebookers @Geng Tweeter @Geng Istagram @Geng Whatsapp dan kepada semua yang terlibat secara langsung dan tidak langsung...

Mohon jutaan maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kepada yang saya tertinggal namanya disini dan mohon komen di posting ini untuk kita sama-sama meraikan kesatuan ini..

Salam #BloodBrother dari saya untuk semua...

**** Datin Seri Rosmah sudah main Trending Kita... Tahniah semua ini satu kejayaan buat kita semua....












No comments: