24 July 2015

[Video] Norma dedahkan amalan zina Mat Sabu dan pemimpin Pas?


Nota ringkas :

1. Normah wanita yang ditangkap khalwat dengan Mat Sabu pada 31/1/1995 di HotelPerdana, Kota Baru mengaku telah bertaubat nasuha. Ketika ditangkap beliau langsung tidak rasa bersalah kerana yakin beliau berjuang kerana Allah.

2. Normah mendakwa Mat Sabu dan Mahfuz Omar telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

3. Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

4. Fahaman bahaya ini telah menular di dalam PAS sebagaimana Normah mendakwa Mat Sabu telah menggunakan wanita-wanita pelayan nafsu untuk melayan nafsu serakah perwakilan yang menghadiri Muktamar PAS pada tahun 2011 sebagai habuan untuk mendapatkan undi menjadi Timbalan Presiden PAS, menewaskan Ust Nasharudin Mat Isa.


Fakta ringkas ini bukti Mat Sabu merupakan Syaitan dalam PAS. Buktikan video ini tidak benar boleh saman penceramah ini!

17 comments:

Anonymous said...

Muka buruk, moral lagi buruk. Itu pun ahlul PAS percaya habis habisan. Rosak PAS. Niki Jis lagi rosak kerana mempertahankan Mat Sapu di KB.

Anonymous said...

Kalo jolo sungguh staro ni mainey mat sabu xkey xdok sore dlm Pas xtahu...
Pah kalo tahu bkpo wak senyap???
Mat sabu pum pah tgk video ni samanlah penceramah tu...
Betul sgguh kato ust. Nasha!!!
Xsumo dlm Pas tu Malaikat...
Dan Xsumo dlm Umno tu Jahat

Anonymous said...

Kes mat sabu dah lama. Tapi Haji pas senyap sebab tak mahu terjejas. Bukan kes ini sahaja malah beberapa kes scandal aduan selinsing dan tokoh lain termasuk mustapha. Malah Anwar Ibrahim pun di pertahankan walaupun mereka tahu tabiat buruk. Untuk kepentingannya politik! Bukan agama sangat!

Anonymous said...

Itu fahaman syiah dlm PAS...syiah lebih bahaya dari yahudi...

Anonymous said...

Mcmmanalah puakPORNO/HOMO boleh jadi pemimpin parti Islam asalnya?!

Sebenaqnya juga, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak PENGGANAS KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan EJEN-EJEN/KULI-KULI depa dari si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak LIBERAL Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih!

PENYAMAQ-PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO/parti-parti Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli NGO-NGO tersebut!

Aku juga syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya (ini MO biasa si Barat-ZIONIS/Israel, dan ejen tempatan mereka dr. si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM serta PENYAMAQ Islam)!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Alhamdulillah Allah SWT membuka pekung PAS satu persatu.

adnan said...

Kisah lama...Kalau ni betul,mesti puak lawan.Mat sabu keluarkan habis habisan masa pemilihan 2015

Zakiaria Ismail said...

Bohong... Aku tak caya. Islam apa ni suka aib dan fitnah orang

Anonymous said...

OI si 'zakaria', jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO aahhh?!

PI MAMPOS lu kat JAMBAN PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH-no-1!!

Anonymous said...

Tak percayapun tak apa encik zakaria. Tulisan je tu, bukan mesti @ wajib percaya. Nk percaya boleh, tak percayapun boleh. Cuma aku nak ingatkan kepada encik zakaria bahawa dalam pas bukan semua malaikat, dalam umno bukan semua jahat. Berpada2lah dlm tindakan.

nor azah said...

orang islam sendiri yg meruntuhkn institusi Islam dgn cara menjadikn facebook sbg platform untuk menyebarkn fitnah.

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Anonymous said...

Hahaha
Hidup ibu tija dengan nomor togelnya...
Tak habih2 indon ni ngan no togelnya...

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Pak Sheikh said...

MaSyaALLAH... Tapi kalau dgr dr perbualan tele antara mereka berdua memang susah nak menolak kenyataan yg mengatakan ini satu fitnah...

SUKARMAN MALAYSIA said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *