07 December 2013

Rakyat Kuantan tenggelam sambil Fuziah makan cekodok depan masjid



Nampak tak kat tengah-tengah tu gambar siapa? itu la betina sundal yang meroyan yang kononnya dia sorang je la yang buat kerja.

Betina Sundal ni la yang kecoh kata takde siapa nak bagi bantuan dekat mangsa banjir di Kuantan, bercakap macam kerajaan Malaysia ni tak guna langsung.

Tapi Si Betina Sundal ni terlupa yang rakyat ni tak sebodoh macam dia dan Anwar Ibrahim yang sentiasa menipu rakyat.

Dimana Fuziah ketika mangsa banjir Kuantan mencari pemimpin mereka? Jawapannya Fuziah sedang bersantai melihat rakyatnya di Kuantan Tenggelam dibawa arus Banjir.

Tipulah rakyat sepuas-puasnya dan tunggulah balasannya di hari mati nanti.

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *