Boleh Tak Aku Kata CINA BANGSAT DAP Berebut Ambil Duit BR1M?


Apa lagi Cina Mau? mungkin pertanyaan yang sesuai bila melihat kaum yang hari ini lebih dari separuh berhajat mahu menumbangkan Kepimpinan Melayu dalam Kerajaan Malaysia berpusu-pusu ke pejabat dimana borang BR1M dikeluarkan.

Mereka ini yang memiliki rumah dan kereta besar tanpa segan silu mengambil hak orang miskin yang diberikan oleh kerajaan tetapi itu tidak juga menjadi kesalahan mereka kerana kerajaan sendiri memang mahu memberi kepada Bangsa Pengkhinat Negara ini.

Sejak puluhan tahu dulu mereka tidak pernah berhenti untuk menjadikan Negara Malaysia ini milik mereka setelah mereka mendapat Singapura.

Tapi jika aku mahu menyalahkan mereka ini sepenuhnya rasanya macam tidak patut kerana Kerajaan Sendiri hari ini dengan sengaja membiarkan Kaum ini besar kepala.

Mengapa aku berkata begitu?

Jawapannya apabila kerajaan terlalu takut untuk mengambil tindakan terhadap gerakan yang mereka sedang menjadi ketuanya hari ini.

Terbaru sekali adalah gerakan untuk "MEGGULINGKAN KERAJAAN" yang akan bermula 31 Disember 2013 nanti yang secara terang-tearang diiklankan oleh mereka.

Jangan cakap kerajaan tidak tahu siapa ketuanya atau dalangnya!

Dalam pentadbiran kerajaan sendiri hari ini kelihatan DS Najib langsung tidak mempunyai kuasa untuk memilih kerana dikelilingi oleh Cina-Cina yang dikatakan menjadi Pemikir untuk kerajaan.

Kasihan kepada Bangsa Melayu.. Rupanya Bangsa Melayu ini bodohya sampai tahap begitu hingga terpaksa mengambil Pakar-Pakar dari Bangsa Cina.

Jadi atas seba itulah hari ini apa yang disalurkan kerajaan kononnya atas nama membantu Anak Bangsa Melayu mengalir ke tangan Bangsa yang mahu mengkhianati kerajaan.

Aku bukan marah kepada kerajaan kerana memberi kepada mereka kerana mereka adalah rakyat tetapi aku marah melihat apabila hari-hari nama Bangsa Melayu dipergunakan untuk memberikan Impak buruk kepada Bangsa Melayu Sendiri.

"Semua bantuan yang Kerajan Keluarkan Adalah Untuk Melayu!! Untuk Kita Bangsa Lain Mana!!!"

Itu adalah antara ayat yang biasa keluar dari mulut Bangsa Lain di Malaysia yang kemudiannya menyalahkan bangsa melayu kononnya Bangsa yang sentiasa dibela oleh kerajaan tetapi hingga hari ini lihatlah sendiri berapa banyak sudah PERUNTUKAN KERAJAAN keluar untuk mereka!! dan berapa banyak yang sudah keluar kepada MELAYU!!

Kira betul-betul saudara-saudaraku!! Kira betul-betul!!....


No comments: