PERSETANKAN PAS SESAT DAN PAKATAN DAP BABINYA - TAHNIAH PEMUDA UMNO KUALA SELANGOR & TERUSKAN USAHA #4GHARDCORE #PEMUDAKUALASELANGOR


Banjir yang melanda negeri-negeri di Pantai Timur Semenanjung Malaysia semakin membimbangkan dengan penambahan mangsa yang baru dipindahkan di pusat-pusat pemindahan banjir dan paras air yang semakin meningkat di beberapa kawasan yang sebelum ini tidak dinaiki air.

Usaha-usaha bagi membantu mangsa banjir telah lama digerakkan bukan sahaja daripada pihak kerajaan malah dari pihak NGO sendiri kini berpusu-pusu mengutip dan menghantar bantuan ke sana.

UMNO sendiri sebagai sebuah parti Pembela Melayu terbesar di Malaysia tidak ketinggalan untuk sama-sama merasai keperitan dan kepayahan yang dialami oleh mangsa banjir dengan menggerakkan misi-misi kutipan dan bantuan dari seluruh negara. 

UMNO Bahagian Kuala Selangor dengan kerjasama Pemuda UMNO telah menggerakkan usaha tersebut sekaligus membuktikan kita Orang UMNO memang pembela ABATA yang sebenar.


Namun di pihak pembangkan semua usaha itu dinafikan, mereka memfitnah sesuka hati mengatakan kononnya mangsa banjir disana sampai tiada makanan, tiada bantuan pihak kerajaan dan berbagai-bagai lagi penipuan yang langsung tidak masuk akal.

Kita dari pihak kerajaan bukan mahu mencari nama sebaliknya membuktikan keupayaan kita untuk melindungai rakyat, membantu mereka yang dalam kesusahan dan sanggup berbuat apa sahaja walaupun setiap hari kita dihina dan dikeji oleh golongan munafik dalam Pakatan Haram PAS, PKR dan DAP Babi.

Walau apapun usaha-usaha ini wajib diteruskan, persetankan setan-setan yang mereka yang sesat, munafik dan jahat itu. Kita adalah pembela sebenar ABATA dan Allah maha mengetahui siapa hambanya yang benar-benar menunaikan amanah dan tanggungjawab untuk membela Agama, Bangsa dan Negara.

#PEMUDAKUALASELANGOR
#4GHARDCORE

No comments: