@Ibdil #BedilTheLoser Siap Ada List Jemputan Tapi Siapa Yang Dijemput?.. Aku ni Anjing Tak Payah Jemput Takpe Tapi Sahabat-sahabat Aku yang Lain pun Tak Dijemput Jugak...


Aku nak tanye ni... #BedilTheLoser ni jemput siapa ni? berian-ia sampia ada "invitation list" tapi aku tengok beberapa sahabat aku tak dijemput jugak.

Mungkin agaknya Blogger "Anjing Menyalak" macam kitorang ni tak layak dipanggil kot... tapi siapa yang dipanggil?...

Untuk pengesahan aku telahpun berada di lokasi perjumpaan akan diadakan dan jam sekarang menunjukkan masa 8.26 malam ketika blog ini ditulis.

Aku nak tengok siapa dia Pengamal Media yang menjadi pilihan #BedilTheLoser dan adakah pasukan yang dipanggil itu faham atau tidak situasi ini.

Jadi kita sama-sama lihat semoga +Ibdilillah Ishak #BEdilTheLoser mendapat petunjuk malam ini...

Dan yang terakhir... Kalau nak jadi pemimpin terbaik belajar jemput sendiri bukan pakai wakil...

No comments: