26 December 2013

PEMIMPIN UMNO Sengaja Tunjuk Kekayaan dan Gaya ELIT Di Saat Rakyat Memberontak Hidup Dalam Kesusahan


Di saat rakyat dalam negara ini berada dalam kesulitan dihimpit dengan kesempitan hidup masih ada lagi Pemimpin UMNO Bodoh  yang menunjuk-nunjuk kemewahan dan Gaya Hidup Elit kepada masyarakat.


UMNO semakin hari semakin dibenci oleh rakyat dam setiap hari kebencian itu meluap-luap akibat daripada provokasi yang danjurkan parti pembangkang hinggakan apa sahaja yang tidak kena dihati mereka maka kerajaan adalah penyebabnya.

Kebencian itu datang dari mana? Salah satu penyebabnya adalajlagak gaya hidup mewah PEMIMPIN UMNO  yang sengaja menunjuk-nujuk kerana itu adalah #LIFSTYLE mereka dan kononnya dengan gaya itu dapat menarik golongan muda untuk bersama mereka seterusnya dapat memenangkan UMNO BN pada Pilihanraya akan datang.

Perkara ini sudah lama berlaku tetapi sejak akhir-akhir ini ia menjadi RASMI apabila KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA yang juga MENTERI BELIA DAN SUKAN iaitu YB KHAIRY JAMALUDDIN melantik "SEEKOR MANUSIA" untuk menjadi ketua atau Panglima kepada BIRO MEDIA BARU PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA.

Apa sebenarnya tujuan Khairy KL melantik si Bangang ini tidak dapat diketahui namun yang pastinya ia telah memberikan imej buruk kepada PEMUDA UMNO.

Lihat sahaja kebelakangan ini dimana sahaja ada program UMNO Malaysia sudah pasti ianya menjadi bahan serangan bukan sahaja dari parti pembangkang tetapi dari AHLI UMNO sendiri.

Mengapa ianya terjadi? Seba kebodohan +Ibdilillah Ishak yang dengan sengaja menghina Pejuang-Pejuang Maya dengan mengepikan peranan mereka selam bertahun-tahun lamanya berjuang dalam UMNO tanpa bayaran tetapi +Ibdilillah Ishak mengiayakannya dan sehingga hari ini si BABI ini mengakuinya bila bersembang degan orang ramai.

Bial di depan pengamal Media Si Ibdil Babi ini tidak akan mengaku tetapi bila bersembang dengan orang lain berbagai-nagai perkara buruk tentang pengamal media diceritakan. Apakah Si Babi ini ingat mereka-mereka itu bodoh seperti kebodohan dan lagaknya!!

Samada Khairy KJ Mahu mengaku atau tidak ini satu kesilapan itu terpulang keapdanya tetapi apa yang bakal berlaku jika +Ibdilillah Ishak Si BABI ini tidak disingkirkan dari kepimpinan UMNO sudah pasti ianya akan menjadi titik kelemahan yang menjadi serangan musuh hingga boleh mengakibatkan masalah besar keapada UMNO satu hari nanti.

Imgatlah KHAIRY KJ !!! Rakyat benci melihat gaya hidup yang kamu dan pemimpin kamu angunggkan ketika ini!! 

Apa sekalipun niat kamu atau mungkin kamu mahu melihat kerajaan ini tumbang dengan melatakkan si BABI BANGANG IBDIL ini didalam pemerintahan UMNO, Pejuang-pejuang UMNO takan berdiam diri dan jangan salahkan mereka jika serangan demi serangan menghala kearah kamu kerana kebodohan IBDILLAH BABI ini.