11 December 2013

#BEDILTHELOSER "PEMIMPIN LANTIKAN YANG CELAKA", "SOMBONG", "BONGKAK", "KURANG AJAR" DAN "BERLAGAK" AL-KISAHNYA (BAH 2)


Alkisah sambungannya hari ini tidaklah sepanjang tulisan yang lepas tapi dalam tulisan hari ini aku nak membawa sedikit perkara yang boleh difikirkan tentang #BedilTheLoser ni termasuk alasan tak munasabah yang digunakan olehnya.

Sessi Perbincangan di NZ KLCC

Bertujuan kononnya untuk memohon maaf dan menjernihkan suasana yang dikeruhkan sendiri oleh #BedilTheLoser akhirnya memakan diri. Hanya beberapa orang sahaja yang hadir itupun termasuk puak-puak sebelah lain yang sengaja datang untuk merakamkan perbualan dan nak melihat apa pula "SPIN" si mamat "KAMBING HITAM" tu pada kali ini.

Menurut sahabat yang berada di dalam perbincangan, #BedilTheLoser dengan muka "SEPOSEN" kononnya dengan ikhlas hati memohon maaf atas keterlanjuran katanya yang membuatkan ramai Pengamal Media sakit hati.

Dengan Siapa #BedilTheLoser mintak maaf?.. 

Ada sahabat tanya aku kenapatak masuk ke dalam pertemuan #BedilTheLoser?.. "AKU TAK DIJEMPUT" jadi buat apa aku nak masuk terhegeh-hegeh menghadap dia!  Aku hanya kebetulan berada disitu dan bukan niat aku untuk masuk jadi tak payahlah nak "SPIN" kata aku tak berani nak jumpa #BedilTheLOser.

Aku nasihatkan lah +Ibdilillah Ishak ... Kalu nak jemput biar jemput semua dan "TAK PAYAH NAK PAKAI WAKIL-WAKIL" sebab ko tu Pengerusi dan ada kuasa untuk melakukannya.

Berkenaan nama blogger dan facebooker rasanya aku tak payah bagitau sebab ko dok kerja ngan UMNO ni dah lama jadi carila kat tempat yang sepatuntya dan ko jangan buat tak tahu sebab aku tau ko tau mana nak cari nama-nama pengamal media ni.

Dan seandainya pertemuan seterusnya diatur aku mahu ko "FOKUS" kepada persoalan pucuk mengapa aku menentang ko iaitu "LIFESTYLE".

Jangan nak kelentong aku ko tersalah cakap sebab aku tau ko cakap apa yang sudah ko rancang dan ko sudah pun bercakap sebelum rakaman itu dibuat dan ramai saksi yang mendengarnya.

#LIFESTYLE

Perkataan itu bukan tersalah cakap kerana ko memang sudah lama merancang untuk meng"LIFSTYLE"kan UMNO. Jelaskan apa tujuan ko untuk meng"LIFESTYLE"kan Tentera UMNO ini sedangkan di pihak pembangkang mereka mangarahkan tentera maya mereka untuk menggandakan serangan hingga 1000% tetapi malang di pihak UMNO ko sebagai Pengerusi Yang Rasmi mahu mengurangkan serangan sehingga 50% dan digantikan kekosongan itu dengan gaya "LIFESTYLE"!!! UNtuk Apa??

+Ibdilillah Ishak Jangan kata ko salah cakap sebab ko memang sudah lama bercita-cita untuk menyaingi +tun faisal ismail Aziz sebagai Pengerusi UMB yang lama dan ko mahu menunjukkan kononnya ko lebih bagu dan ianya sudah lama ko impikan dan aku buktikan dengan posting ko di Instagram seperti gambar di bawah!


Adakah ko fikir dengan meng"LIFSTYLE"kan BMB maka ko dapat menyaingi +tun faisal ismail Aziz ?? Jawapannya ko bagai langit dengan bumi sebab ko hanyalah 'KAMBING HITAM" yang disediakan oleh seseorang untuk disembelih.

Woii Sahabat!!! Aku sendiri datang dalam dunia ini tanpa dijemput!! dan aku menyokong kesatuan ini juga tidak dijemput!! Siapa ko untuk memandai-mandai memepertikaikan perjuangan aku dan sahabat aku dalam politik hingga ko menghina kami dengan Perkataan "ASIK BERPOLITIK 24 JAM, DAH TAKDE KERJA LAIN KER!!"  KO siapa?

Lagi panjang aku tulis lagi sakit hati aku!!

Jaadi pendekkan cerita kalau ko benar-benar nak menyelesaikan perkara ini maka berjumpalah dengan orang yang sepatutnya dan selesaiakan sendiri tanpa membawa "WAKIL" sebagai penyelesai kerana ko yang mulakan dan ko yang sepatutnya akhirkan!!

Terpulang kepada ko untuk memanjangkan lagi cerita atau memendekkan cerita... Aku tidak akan berhenti selagi ko tidak menjelaskan apa tujuan ko untuk merosakkan UMNO ini dengan "LIFESTYLE" ko dan apa yang ko dapat kalau UMNO ini semakin rosak.

Berapa banyak ko nak kaut dari UMNO bukan urusan aku dan terpulang kepada ko macamana nak selesaikan!!!


** Ko ambiklah Hand Gesture "L" tu dan ko pakailah dimana ko nak pakai kerana selagi ianya dimainkan selagi itu aku tahu ko memang diakui LOSER oleh semua yang menggunakannya termasuk sahabat baik dan pemimpin ko sendiri. aku akan Luaskannya lagi untuk menglamerkan ko dengan sign itu kerana itu akan menjadi tanda kepada kebodohan ko.... Ingat "L" ingat #BedilTheLOser

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *