01 December 2013

40 Ribu Bangladesh Naikkan Gaji MB Selangor, ADUN dan Barisan EXCO-EXCOnya


Makin hebat makin panas cerita pasal kenaikan gaji MB Selangor, ADUN dan EXCO-EXCOnya yang mendadak hingga ada yang naik sampai lebih 300%.

Berbagai ulasan dan perbandingan telah dibuat untuk memberi keyakinan kepada rakyat Selangor supaya sedar sebenarnya mereka telah ditipu bulat-bulat terutamanya oleh puak Cina Babi DAP.

Tapi aku hari ni nak sebut benda lain yang jauh lebih penting dari cerita naik gaji MB Selangor dan barisan EXCOnya iaitu kisah 40 ribu Bangladesh yang disebut-sebut Anwar Ibrahim selama ini.

Siapa sedar isu 40ribu Bangladesh ini telah selesai apabila kita sibuk memainkan kisah kenaikan gaji MB Selangor? Siapa lagi ada sebut isu bangladesh ni? Nampak tak sesiapa main isu ni di wall fb masing-masing?

Hebat kan? Anwar Ibrahim berjaya liwat kita semua dengan kisah MB Selangor naik gajilalu kita semua lupakan kisah Bangladesh yang diliwatnya dalam PRU 13 yang lepas.

Korang rasa bodoh sangat ke Anwar Ibrahim tak tahu tentang cadangan naikkan gaji di Selangor? Sebagai Bapa Liwat dalam PKR ianya suatu yang musahil Anwar tidak tahu mengenai perancangan ini dan sebagai Penasihat Ekonomi Negeri Selangor sudah tentu Anwar termasuk dalam perbincangan tersebut.

Tetapi mengapa tiba-tiba Anwar buat statment mempertikai tentang kenaikan gaji tersebut seolah-olah dia tidak tahu menahu tentang perkara tersebut.

UMNO sekali lagi dipermainkan oleh kebijakan otak meliwat Anwar dan kita main dalam permainan yang diciptanya hingga kita melupakan tentang kisah yang lebih hebat iaitu penipuan Anwar berkenaan 40 Bangladesh tersebut.

Jadi apa lagi yang kita tunggu?

1 comment:

Anonymous said...

lu mmg bodo! bljr agama x? kalau tak fhm apa aku ckp. ko pegi jumpa ustaz fathulbahri suruh dia komen tulisan ko ni. ko sdg tmbh saham neraka tau tak?

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *