24 June 2013

ZURAIDAH MAK LAMPIR TIDUR DALAM PARLIMEN [VIDEO INSIDE]


Tido lagi.. ini la kerja pemimpin Pakatan Pembangkang yang lebih besarkan tidur dari tugas dan tanggungjawabnya.

Aku ingat dia ni menjangkit penyakit Khalid Berahim agaknya... takpun dia ni makan ubata darah tinggi dan kencing manis..

Zuraidah... zuraidah... apa nak jadi la ko ni?...

Akibat daripada penyakit tido ni la yang menyebabkan puak-puak dorang ni meroyan tak tentu pasa salahkan semua orang macam diorang je yang betul padahal bila sesuatu perkara dibincangkan bukan dorang dengar sebab tidur lebih penting daru masalah rakyat dan negara.

Tapi apa yang lebih hebat hari ni ahli-ahli parlimen pembangkang semuanya anggat sumpah dan saat blog ini itulis proses angkat sumpah masih belum berakhir.

Karpal Singh yang teketar-ketar tu pun angkat sumaph jugak.

Perkara ini amat pelik erana heboh dengan segala penipuan dan himpunan berok-berok mereka, hari ini dengan penuh muka tak malu dan bangga tahap Anwar GayDoll mereka berpusu-pusu mengangkat sumpah..

Hahahaha..kalau tak angkat sumpah mana ada elaun beb!!.. elaun lebih penting dari pejuangan dan berok-berok bangang kat luar tu gak yang bodoh tido atas jalan dalam jerebu makan minum ntah kemana alih-alih semua pemimpin-peminpin berok angkat sumpah.. hahahahahaha

Tapi tak pelik kan?.. sebab dorang ni memang gila pangkat dan duit.. aku lau aku tegas kepada peejuangan tak kuasa aku nak akangkat sumpah.. lebih baik aku duduk dengan rakyat aku..

Kepada berok-berok jangan putus asa sebab berok macam korang memamg kerjanya camtu berbeza degan beruk yang petik kelapa dorang dapat gaji (makan) tapi berok cam korang lebih teruk dari beruk petik kelapa sebab makan pon sendiri kerja buat jugak tapi tuan puas dok minum beer lepas ni raikan kejayaan mereka jadi ahli parlimen.. hahahahah

Selamat berhimpun dan sebagai iklan saksikan video ini...







5 comments:

Anonymous said...

haaaa.....buat taik mata, pasal sedap kena aircond, pastu dapat pula dok kt kerusi empok....tu yg keje nak membuta dan makin gaji buta/elaun buta selaku wakil rakyat pembangkang

Anonymous said...

AQla tido pe4rkara kecik je bagi mereka. Senang aje beri alasan masa jumpa rakyat(pengundinya)..." nSaya tertido kerana makan ubat batuk"...maklum lah sekarang sedang musim jerebu!hahaha...kene kencing lagi...

Anonymous said...

takde keje lain, tido kencing tido kencing...adeshh!!

Anonymous said...

mata saya penuh jerebu....ini semua salah UMNO..kerana buat mata saya jadi jerebu.....dan bertaik mata.....

Anonymous said...

UMNO punya pasal lah buat bilik dewan ada aircond,kerusi empok,..UMNO tak patut beto..sebab tulah aku tido

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *