23 June 2013

INDIA BAGI PENAMPAR SELIPAR KAT NAJIB, PENGEBOM BERANI MATI & MENTERI BESAR TIDUR SAMBIL BERCAKAP


Sebenarya tiada apa yang nak dihairankan dengan gambar seperti ini kerana mereka ini semua adalah anak didik Pakatan Pembangkang yang sememangnya dididik dengan penuh gaya kurang ajar dan tak bertamadun.

Sebagai satu-satunya parti yang bermotifkan agama, PAS dilihat sebagai contoh dan inilah contoh yang berjaya ditunjukkan oleh PAS sebagai parti islam yang tersangat islam.

Selain itu, dalam himpunan yang dianjurkan Pakatan Pembangkan PAS, DAP dan PKR mereka juga mahu melatih pasukan untuk berperang dengan kerajaan secara terbuka dan ini terbukti dalam VIDEO ini:



Mungkin mereka semua sudah bersedia agaknya untuk menggempur kerajaan sepertimana yang dikalukan di Mesir dan turki.

Polis kena ambil kes ini sebagai keutamaan kerana perkara seperti ini akan membahayakan rakyat yang cintakan keamanan.

Pernah aku melihat satu status di dalam FB yang berbunyi,

"Sebatang pokok boleh menghasilkan ratusan ribu batang mancis api,

sebatang mancis api boleh membakar beratus ribu batang pokok"..

Jadi renungkanlah kata-kata tersebut sebelum ianya menjadi parah.

Kerajaan harus bersikap tegas dalam menangani masalah seperti ini supaya negara ini terus aman dan  makmur dan kerajaan seharusnya tidak terikut-ikut dengan sikap Menteri Besar Selangor yang suka tidur sampai dalam sidang media pun dia boleh tertidur siap bercakap lagi..



Ini membuktikan sikap Kerajaan negeri selangor yang hanya pandai bercakap tetapi satukerja pun tak dilakukannya sebaliknya yang melakukan kerja bagi pihaknya adalah penyamun dan penyangak yang puratanya dari DAP.

ketiga-tiga cerita ini ada kaitan dan jika kita masih berlembut kita pasti akan melihat Negara Malaysia menjadi ABU satu hari nanti..

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *