22 February 2014

Allah Swt Lebih Berkuasa Dari "TOKONG DAP" Rupanya Bila Mintak Turun Hujan.

Musim kemarau yang makin meruncing membimbangkan banyak pihak termasuk kepimpinan peringkat negeri.

Baru-baru ini aku terbaca dalam HARAKAH tentang niat suci murni kepimpinan PAS negeri Kelantan yang mahu mengadakan solat hajat minta hujan.

Aku menyanjung usaha mereka itu cuma aku terkejut yang mereka itu masih ingat pada tuhan dan meminta Allah Swt menghentikan "BALA" yang menimpa negara ketika ini.

Ingat Allah rupanya... Minta juga pada Allah rupanya...

Selama ini mereka merelakan Allah itu dijual dengan harga semurah-murahnya, mereka merelakan Allah ditafsirkan sebagai tuhan anak dan tuhan bapak, mereka merelakan Allah diterjemah sebagai satu susuk tubuh.

Malah mereka sanggup membiarkan si Kapair Lahanat DAP berbuat sesuka hati mempertikaikan malah hingga sanggup bertengkar di Masjid dan Surau meminta laungan AZAN yang memanggil umat Islam beribadat menyembah Allah yang Maha Esa diperlahankan dan kalau boleh tidak beebunyi langsung.

Jika masih ingat lagi bagaimana mereka menentang rampasan Arak oleh penguatkuasa JAIS dan begitu juga dengan rampasan BiBle baasa Melayu yang bertujuan meragukan.

Dalam semua aksi Kapir Lahanat DAP itu dimanakah PAS datang mempertahankan Allah dan hukum Allah?

Tapi hari ini bila datang "BALA" ingat pula mereka bahawa Allah Swt itu Tuhan mereka dan meminta kepadanya.

Aku tidak menentang perkara baik yang mereka ingin lakukan dan aku menyokong sepenuhnya cuma aku tertanya-tanya mengapakah mereka tidak meminta pada Tuhan mereka yang sebenar iaitu "TOKONG DAP" yang selama ini mereka sembah dan puja...

2 comments:

Anonymous said...

PAS, PKR dan UMNO sama sahaja ... penjilat bontot cina laknat DAP. Orang politik melayu dan Islam semua ketandusan idea untuk meneruskan kehidupan dengan cara yang mulia. Muga muga ALLAH s.w.t sedarkan korang semua ataupun hancurkan korang semua dan cina cina laknat DAP. Amin !

Anonymous said...

Terutama yg patut dilaknat adalah Ulamak Pelacur Agama dan pengikutnmyer..amin

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *