27 June 2013

YAHYA SAHRI BEKAS PEGAWAI KHAS MENTERI BESAR TIDO DIHUKUM PENJARA DAN SEBATAN.. KES APE YG SAMPAI KENE SEBAT NIHH???

Woiii!! Woiiii!! ape citer ni??? Bekas Pegawai Khas Menteri Besar Tido kene hukum penjara?? Menipu?? siap kene sebat pulak tu!!!!

Aku memangkenal mamat ni.. bertanding nak jadi YB Permatang.. hahahah Penipu rupenyerr...

Ala tak payah cakap pon memang smua orang tau puak dalam Pakatan Anak Haram ni memang penyamun, kaki tido, kaki betina dan bermacam kaki lagi yang ada...

Bukan lama pon tuhan nak balas kat golongan manusia cam ni.. hahahahah

MAMPOS!! la ko dalam penjara tu!! eksyen sangat!! hahaha

Cerita panjang pasal cerita ni korang baca kat MyMassa atau [KLIK JE KAT SINI]

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *