03 June 2013

NAJIB SILA JAWAB "1MALAYSIA" ATAU "1 CINA"?


PRU 13 sudah berakhir dan kini BN sudah berjaya untuk menjadi pentadbir Malaysia sekali lagi dengan mandat yang diberikan oleh rakyat kepadanya.

Dengan itu, Perdana Menteri Malaysia seharusnya memberikan sepenuh tumpuan untuk membangunkan negara dan memastikan nasib rakyat terutamanya yang telah mengundi Barisan Nasional terbela.

Tetapi semua itu tidak terjadi, Najib dilihat setiap hari apabila bangun dari tidurnya hanya memeikirkan bagaimana untuk memuaskan hati pembangkang yang tidak pernah puas selagi negar ini tidak jatuh ke tangan mereka.

Maaf jika aku katakan, slogan "1 Malaysia" yang Najib bawakan tidak pernah wujud dan selama ini yang wujud adalah "1CINA".

Aku mengatakan demikian kerana sepanjang pemerintahan Najib ini, Najib dilihat hanya berfikir untuk memuaskan hati puak CINA yang tak pernah langsung menyokong kerajaan Barisan Nasional dan ini terbukti degan keputusan PRU 13 baru-baru ini apabila kawasan yang penduduknya majoriti CINA tidak memneri undi kepada Barisan Nasiaonal.

Ditambah pula dengan cadangan CINA untuk Barisan Nasional menjadi sebuah parti tunggal dan ianya disokong dengan penuh minat oleh kepimpinan-kepimpinan UMNO.

Mengapa perlu tunduk sedemikian rupa kepada CINA-CINA ini?.. Apa CINA-CINA ini beri kepada kita hingga kita perlu tunduk setunduk tunduknya kepada mereka?... kenapa kita perlu sembah mereka?

Aku buka tulis ini untuk tunjukkan kurang ajar aku kepada pemimpin negara.. tetapi aku tulis kerana aku lihat pemimpin-pemimpin negara terutamanya yang berbangsa melayu dan beragama islam mahu menjual negara ini kepada CINA-CINA kurang ajar ini dengan harapan kuasa akan kela kepada mereka.

Apa guna kuasa yang ada jika ia tidak mampu membela nasib MELAYU dan ISLAM?.. Agong pun CINA-CINA ni nak langgar dan kita hanya mampu pandang saja... Di mana pemimpin yang kita harapkan?... kita hanya rakyat dan jika pemimpin-pemimpin terutanya dari UMNO gagal untuk membendung perkara ini jagan marah jika satu hari atau satu jam lagi rakyat sebenar yang mengambil alih.

Aku dah bosan mendengar suara rakyat penyokong BARISAN NASIONAL yang menungi BN mempersoalkan tindak tanduk Najib yang dilihat macam mahu menjual negara ini kepada CINA. 

Jangan kata semua ini adalah untuk menjaga keharmonian kaum dan keamanan negara kerana itu semua hanya dapat dijaga jika kerajaan bertegas dan berani.

KERAJAAN YANG ADA HARI INI DILIHAT SANGAT PENAKUT!!!!! TAKUT KEPADA CINA!!! SIAPA CINA??? TUHAN?? NABI?? ATAU BABI???

Sekian!!!!!

***aku dah sedia nak kena tangkap kerana aku tahu kerajaan akan menangkap orang macam aku tetapi tak mampu menangkap orang yang nak mengahncurkan negara, menghina Agong, menghina Islam, dan  yang bertindak sesuka hati untuk menghuru-harakan negara..... 

Jika ini nasib aku.. aku terima kerana dengan 1 aku yang ditangkap akan bangkit lagi 10 aku dan akan berganda setiap masa sehingga mimpi buruk kehancuran negara ini menjadi kenyataan.

Siapa sebenar penghancur negara? Siapa sebenar pengkhianat bangsa? dan Siapa sebenar perosak Agama?....  

7 comments:

Anonymous said...

NAJIP PLS STEP DOWN ,
BE4 UMNO MEMBERS OR MALAYS FORCE YOU TO GO
YOU GUNA WANG UTK ORG MENYUKAI YOU , TAPI U SILAP U TABUR WANG KECINA YG SUDAH PUNYA WANG HARAM YG BNYK
DUIT U BGI CINA AMBIL KEMUDIAN DI KATA 'AH JIP GO'
NOW U GO
OR I GO OR MELAYU - GO , WE ALL GO

Anonymous said...

Lihatlah betapa kurang ajarnya golongan asal kaum pendatang – Pulau Pinang, digambarkan diasaskan oeh mereka dan penjajah British durjana; macamlah orang Melayu tak pernah wujud, termasuk dengan sawah padi dan kampung-kampung nelayan yang amat indah, pusaka nenek moyang berzaman Melayu dan Bumiputera lain (Bumiputera juga bemaksud Indigenous/Native/Tribal/Aboriginal/Orang Asal)! Bahkan artikel di NST ini juga menggambarkan yang kononnya Australia juga diasaskan oleh penjajah British durjana sedangkan lebih satu juta Bumiputera Australia (“Aboriginal Australians”) dibunuh, perkosa, di Kristiankan, di hamba-abdikan macam anjing mereka, dan kebudayaan mereka terus dimusnahkan dengan penyakit, dadah, kebebasan seks dan alkohol (ini juga berlaku kepada bangsa Bumiputera “Native Americans-Canadians di Amerika Utara), lansung sejarah kewujudan mereka sebagai orang asal Bumiputera terus dihapuskan. Dan juga ramai Bumiputera Australia dipotong kemaluan oleh penjajah British durjana itu (castration), supaya terhapus jenerasi Bumiputera ini contohnya di Tasmania, lansung terhapus seluruh Bumiputera ini!

Penipuan terhadap sejara-sejarah Bumiputera di Malaysia dan Australia ini, ini adalah angkara durjana yang halus tetapi ganas oleh si RASIS Bukan Bumiputera, terutamanya diwakili DAP, dan maka itulah sebab juga rakyat Melayu dan Bumiputera lain yang miskin terutamanya makin TERHALAU dari bumi sendiri, termasuk di Pulau Pinang! Oleh kerana itulah Kem. Pendidikan mesti memastikan sejarah yang benar diajar, terutamanya dalam teks dan tidak pula difitnahkan oleh cikgu-cikgu ganas dari si RASIS Bukan Bumiputera danDAP lim kit-SIAL. Sila baca artikel tersebut di
http://www.nst.com.my/nation/general/we-had-a-eurasian-kampung-and-sang-together-1.291579, We had a Eurasian kampung and sang together, By Predeep Nambiar, 02 June 2013:

HERITAGE: Penang's pioneer inhabitants, the Eurasians, seem to have been forgotten by many after being assimilated into Malaysian society….

Captain Francis Light -- often known as Penang's founder -- married a Eurasian, Martina Rozells, who was of Portuguese-Siam descent, and their son, William, founded Adelaide, Australia….

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Pena Dari Tanah Melayu said...

Setuju Makcik Tempurung. Kita bukan bencikan Najib tapi kelihatan Najib macam mahu dibenci oleh orang Melayu itu sendiri.

Kita teleh diberi mandat dan kuasa.. jalankan tanggungjawab tersebut dari sibuk memmenuhi segala kemahuan CINA yang tiada sudahnya kecuali negara ini jadi Milik mereka.

Jadi, jika tulisan bodoh ini menjadi kesalahan tidak mengapalah.. ianya hanyalah luahan hati aku yang semakin meluat melihat sandiwara yang semakin panjang tanpa asas cerita tak ubah seperti siri SINETRON Indonesia.

Dan aku tahu suara aku tidak mungkin didengari oleh Najib tetapi aku berpuas hati dengan cerita ini.

Dahulukan Rakyat dan utamakan Pencapaian seperti yang biasa dilaungkan dan tepati janji untuk kebaikan semua kaum.... bukan untuk CINA sahaja!!

Anonymous said...

ah jib gor ah jib gor ah jib gor go go go go.aku cemuih dah tgk muka hang.masa mai southern college bukan main nampak sayang sgt cina mkn babi tu.melayu dok kt khemah luar.si dapig dok dlm dewan beraircond.aku rasa mcm second class ctzen.padan muka hang ah jib gor,satu undi cina x dpt,tapi duit kerajaan depa dpt.melayu dpt apa?sekolah agama kt johor ni byk nak runtuh.bangunan ala kadar.kot ke kau nak campak sejuta!!!

Anonymous said...

sudah laa... najib tiada perancangan !! sekurang2nya anwar ibrahim lahanatullah tu consistent dgn perancangannya, utk menjadi PM dan melucutkan hak melayu /islam/bumiputra. NAJIB plak berjaya menjadikan org CINA BERSATU MENOLAK DIA !!! tapi lepas tu masih terhegeh nak tepuk lagi bontot cina babi busuk tu ???

Anonymous said...

aku sokong apa yg hang cakap ni...mmg nmpak sgt..cina skg pn dah besaq kepala,sbb pemimpin sndiri duk bela depa..jadi singapore la pasni..

Amar Amaran said...

DAP bijak. Mereka tidak mahu jadi ‘muka hadapan’, walaupun mereka sebenarnya dalang. Jadi mereka arahkan beberapa individu Melayu dibayar jadi ‘muka hadapan’ seolah-olah pengerakan itu digerakkan oleh ‘muka Melayu’. Cita-cita besar DAP yang mahu menguasai tampuk kuasa politik negara, kini digerakkan dengan penuh kebijaksanaan. Sedar bahawa Cina tidak boleh bertindak sendirian, sebaliknya perlu mencerminkan bahawa dominasi Cina perlu dibayangi atau dilindungi dengan sokongan Melayu serta Islam, DAP mencipta kerjasama dengan Melayu-Melayu dari PKR dan PAS.. Matlamat cina untuk merampas kuasa di negara ini bukan perkara baru, walaupun cina telah berjaya bolot ekonomi negara ini ,mereka tidak akan puashati selagi perjuangan mereka untuk jadikan tanah melayu sebagai tanah jajahan negara China tidak tercapai, sejarah membuktikan perjuangan kongsi gelap cina , parti komunis malaya , bintang tiga, di dalangi oleh ketua mereka dari negara china. sikap perkauman cina, sikap membenci orang melayu dan lain2 kaum bumiputera tidak akan terhapus di hati sanubari kaum cina kerana mereka telah di didik sejak di bangku sekolah rendah cina dan terus di pupuk sehingga mereka dewasa dan sikap permusuhan cina kepada melayu khususnya akan berterusan sehingga mereka mati dan kemudian di warisi oleh generasi mereka seterusnya sehingga mereka berjaya merampas kuasa dari orang melayu atau sehingga dunia kiamat.
Kepada orang2 Melayu yang masih ada jati diri,sila teruskan berkongsi fakta fakta yang boleh membuka mata saudara2 kita orang2 melayu di Negara ini, sebab sehingga sekarang pun masih ada lagi saudara2 melayu kita yang masih belum sedar lagi permainan jahat musuh kapir harbi cina dap, mereka ini elok dihantar bekerja di syarikat cina biar mereka sendiri rasa macamana hitamnya hatiperut orang cina tindas orang melayu ditempat mereka berkuasa, itu baru kuasa di syarikat kalau mereka dapat kuasa politik lagi dahsyatlah mereka tindas orang melayu.sekali mereka sudah dapat kuasa perintah negara, orang melayu akan berputih msa hingga kiamat, mereka akan pindahkan orang2 cina dari kawasan yang majoriti cina ke kawasan majoriti melayu, mereka akan pinda perlembagaan untuk buang kuasa Raja Raja melayu, mereka akan mansuhkan hak istimewa orang melayu, mansuhkan institusi yang kerajaan bn tubuhkan untuk bantu melayu seperti mara dan sebagainya, mereka akan laksanakan kuasa satu orang satu undi dan jadikan negara ini negara negara presiden seperti amerika dan singapura dan seterusnya singkirkan raja raja yang selama ini berperanan sebagai payung orang2 melayu. cina akan usahakan 1000 iktiar untuk rampas kuasa dinegara ini, dan bila sekali dah dapat kuasa cina akan buat sejuta iktiar untuk pastikan bangsa melayu dan keturunanya akan terus jadi bangsa hamba sehingga kiamat. renungkan lah wahai saudara ku bangsa melayu semua.....

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *