BIRO TATANEGARA DIJUAL??? SIAPA YANG JUAL??


Biro Tatanegara "ditelan mati mak diluah mati bapak" tapi kalau tak ditelan jadi beban dan kalau diluah lagi jadi bebab sebab tak jadi apa-apa..

Biro Tatanegara tidak berguna kepada kerajaan dan ini terbukti setelah kegagalan demi kegagalan yang dilalui kerajaan hingga hampir kecundang dibuatnya.

Tidak adil untuk menyalahkan BTN, dan itu ramai yang mengakuinya tetapi dalam persoalan adil atau tidak adil ini, adilkah BTN itu masih diperintah oleh Ketua Pengarahnya yang telah terbukti amat gagal dalam modul-modul yang dibawanya.

Jangan katakan tidak dan jangan berlepas tangan menunding jari kepada orang lain, juga jangan melompat tak tentu hala bak "Kera Kena Belacan" kepada kroni dan orang kuat Ketua Pengarah kerana ini adalah lumrah dalam pertandingan bahawa yang kalah tetap kalah dan terima dengan seadanya.

Jika kekalahan itu tidak diterima maka jadilah ia serupa Pakatan Pembangkang yang hingga hari ini terpaksa Ke HUlu Ke Hilir mengusung rakyatnya tidak mampu menerima kekalahan serupa NIzar Jamaludin yang tepaksa mendirikan "Kerajaan Bawah Pokok" di perak satu ketika dulu.

Merepek panjang apa isinya?.. segalanya terjawab di [KLIK SINI]

Kepada yang tak puas hati dengan pendedahan tersebut jangan serang aku sebalinya seranglah ketua kamu kerana gagal mempertahankan kerajaan yang memberi kau dan ketua kamu makan selama ini 

Dan kepada warga BTN yang setia kepada kerajaan TAHNIAH kerana andalah BTN itu masih lagi berdiri hingga hari ini (Kalau tak dah lama kena jual).. bersabarlah dan teruskan perjuangan anda kerana semua mengetahui wargaBTN adalah yang terbaik dan pejuang sejati "Dulu, Kini dan Selamanya"

Semoga Allah SWT melindungi kalian semua, semoga dipermudahkan tugas, semoga terus berusaha, semoga berjaya... Insyaallah..

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum, saya salah saorang daripada peserta kumpulan pertama kursus BTN 1973 di pertak kkb. utk mengembalikan btn kpd perjuangan teras membina bangsa dan utk meneutraliskan keangkuhan KP dan teamnya yg anwarinas saya cadangkan/sarankan timb. menteri menubuhkan alumni peserta kursus dan k.tangan btn sejak 1973
sekian ikhlas dari saya