22 June 2013

#Blackout505 #pdgmerbok622 MENCARI INDIVIDU YG BERSEDIA UNTUK MATI UNTUK HANTAR PETISEYEN.. TERMASUK PENGEBOM BERANI MATI??? MOHON PENCERAHAN..


#Blackout505 hari ini melabuhkan tirainya dengan penuh kekecewaan apabila mereka yang hadir untuk menghadiri perhimpinan tersebut amat memalukan untuk digambarkan.

Menurut Pakatan Pembangkang yang membayangkan jutaan manusia akan membajiri #pdgmerbok622 hari ini amat meleset dan rata-rata mereka yang hadir hanyalah pengikut setia rombongan himpunan Pakatan Pembangkang yang diusung kesana-sini dengan bas.

Tetatpi ada cerita yang lebih menarik daripada semua itu, cerita tentang kumpulan Pakatan Pembangkang yang mencari "Orang Berani Mati' untuk menyertai kumpulan mereka dan syarat yang ditetapkan amat mudah iaitu orang yang mahu menyertainya mestilah mereka yang bersedia untuk mati.

Dan dalam masa yang sama kedengaran ada yang bertanya tentang "Menjadi Pengebom Berani Mati"?.. Lihat video ini:


Aku bukan mahu menuduh tetapi video ini telah membuktikan apa yang aku cakap dan video ini diambil oleh seorang peserta yang menyertai himpunan tersebut.

Jika benar apa yang dimaksudkan dalam video tersebut maka perkara ini harus dipandang serius terutama perkataan yang mekibatkan "SUICIDE BOMBING".. 

Kena siasat dan perhatikan gerak geri mereka ini yang secara terang-terangan mencari orang yang berani mati dan bersedia untuk mati menyertai kumpulan mereka dan untuk apa tujuannya?..

Jika hanya untuk menghantar petisyen seperti yang disebut ternyata tidak perlu sampai ada yang bersedia untuk mati menghantarnya..

Kita bukan negara berperang dan jika nak hantar kemana-manapun rasanya belum ada kereta kebal atau meriam menanti untuk membunuh mereka.. Jadi apa tujuannya mencari orang yang mahu dan berani mati untuk kumpulan mereka.

Siasat sebelum parah dan kuip sebelum ada yang kene BOMB!!!

Mohon pencerahan...

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *