12 December 2012

Merayu Minta Dirogol Untuk Glamer


Aku pon naik dah tak paham dah apa yang nak jadi dengan negara Malaysia ni? bayangkanlah sampai perkara-rogol merogol pun jadi bahan mainan.

Paling menakutkan ada yang minta dirogol untuk mengejar glamer dan mendapat perhatian dari orang ramai dengan niat untuk mencapai hasrat dan cita-citanya.

Ada juga yang buat-buat cerita konon nak dirogol beramai-ramai masih dengan niat yang sama iaitu nak glamer.. tak kesian ke kat mak bapak yang bagai nak giler besarkan kita alih-alih dah besar senang-senang je nak buat berita-cerita yang mengaibkan macam ni.

Aku bukan nak tuduh tapi aku cuma rasa sangsi terhadap tuduha yang dikatakan oleh SRIKADI PKR yang kononnya dia nak dirogol beramai-ramai.. aku tak kata dia tipu cuma apa yang aku nak katakan adalah perkara ini sebenarnya adalah disebabkan oleh mereka sendiri.

Pelbagai Fatwa dikeluarkan oleh puak mereka untuk menafikan perlakuan seks Anwar Ibrahim dan aku tak kata pun Anwar salah sebab siapalah aku untuk menetukan betul salah seseorang tapi apa yang dilakukan oleh pencacai-pencacainya yang harus dipersalahkan.

Jadi sekarang kenyataan mereka yang kononnya pejuang islam dan pendakwah islam yang tidak mengikut lunas-lunas islam kini sudah dipuratbelitkan...

Salahkah kata si mamat yang tertulis tu kerana HAdi Awang sendiri yang mengatakan begitu?.. dan mampukah mereka membuktikan perlakuan itu tanpa saksi dan hanya menggunakan besi?

Jadi.... Lu Pikirlah sendiri...

Dan satu lagi aku tertarik dengan kata-kata sahabat aku (Klik Sini)... Siapalah yang giler nak rogol SRIKANDI PKR ni?... memang nafsu tahap taik la korang ni... ceehhh!!!


8 ulasan:

  • Anonymous says:
    Wednesday, 12 December, 2012

    muke x bleh blah mcmni pun ade yg nak rogol? ko ingat perogol xde taste ker? bajet cun.. phhhuuuiiikkkk.. srikandi jubo dia.. hahahaha

  • Anonymous says:
    Saturday, 12 January, 2013

    nafsu tidak brmata... cntik dia or x cntik dia,, xpnting krana ciptaan Allah cntik brlaka,,, ary nie myb dia mndapat musibah.. mne tahu suatu ary nnti adk kita or ahli kluarga lain mndapat musibah yg sama... n bila org pertikaikn pew prasaan kita..sy x skong mana2,pkr kew umno kew, pas kew sama jew...slgi mnjunjug Al-quran n pcaya Allah yg satu.. kita sama jew..sy brcakap atas dsar kmanusian..

  • Anonymous says:
    Friday, 18 January, 2013

    Bagus aku melancap daripada rogol minah huduh ni. Kalau aku diugut bunuh supaya memlilih antara rogol minah ni@melancap la...ahahahha

  • Anonymous says:
    Saturday, 09 February, 2013

    Bengong ka apa.. ayat yang si penulis tue tulis atas sebab puak puak PKR mempertikaikan isu 4 orang saksi, sebab tue di lepaskan amarah penulis tue dengan ayat rogol.. tapi kalau dia pi buat laporan kat inspektor sahab balai yang pro pembangkang mungkin polis tue terpaksa ambik jugak laporan minah tongkang nie .. kalau aku jadik polis yang ambik report budak nie .. aku halau balik jaaa minah tak sedaq diri nie.. takdak kelapaq buloq ngat aihh nak pi rogol dia nie .. ngong binti ngek ngok !!

  • Anonymous says:
    Sunday, 17 February, 2013

    Komen terbaik..10 markah heheheh

  • Berita Harian says:
    Tuesday, 14 May, 2013

    kalau iya pun, janganlah kita hina ciptaan Allah.Mungkin pada mata kita, lain, pada mata orang lain, lain..

  • Anonymous says:
    Tuesday, 04 June, 2013

    cun juga minah ni...mulut dia cukup celupar semasa ceramah hentam najib.. bayangkan mulut kat bawah tu semasa kena rogol,,num, nyum agaknya.

  • Anonymous says:
    Sunday, 22 December, 2013

    Sebab itulah ada yang suka main lubang belakang. Dapat bayangkan jubor Samsidar.