Pages

12 December 2012

Merayu Minta Dirogol Untuk Glamer


Aku pon naik dah tak paham dah apa yang nak jadi dengan negara Malaysia ni? bayangkanlah sampai perkara-rogol merogol pun jadi bahan mainan.

Paling menakutkan ada yang minta dirogol untuk mengejar glamer dan mendapat perhatian dari orang ramai dengan niat untuk mencapai hasrat dan cita-citanya.

Ada juga yang buat-buat cerita konon nak dirogol beramai-ramai masih dengan niat yang sama iaitu nak glamer.. tak kesian ke kat mak bapak yang bagai nak giler besarkan kita alih-alih dah besar senang-senang je nak buat berita-cerita yang mengaibkan macam ni.

Aku bukan nak tuduh tapi aku cuma rasa sangsi terhadap tuduha yang dikatakan oleh SRIKADI PKR yang kononnya dia nak dirogol beramai-ramai.. aku tak kata dia tipu cuma apa yang aku nak katakan adalah perkara ini sebenarnya adalah disebabkan oleh mereka sendiri.

Pelbagai Fatwa dikeluarkan oleh puak mereka untuk menafikan perlakuan seks Anwar Ibrahim dan aku tak kata pun Anwar salah sebab siapalah aku untuk menetukan betul salah seseorang tapi apa yang dilakukan oleh pencacai-pencacainya yang harus dipersalahkan.

Jadi sekarang kenyataan mereka yang kononnya pejuang islam dan pendakwah islam yang tidak mengikut lunas-lunas islam kini sudah dipuratbelitkan...

Salahkah kata si mamat yang tertulis tu kerana HAdi Awang sendiri yang mengatakan begitu?.. dan mampukah mereka membuktikan perlakuan itu tanpa saksi dan hanya menggunakan besi?

Jadi.... Lu Pikirlah sendiri...

Dan satu lagi aku tertarik dengan kata-kata sahabat aku (Klik Sini)... Siapalah yang giler nak rogol SRIKANDI PKR ni?... memang nafsu tahap taik la korang ni... ceehhh!!!


Popular Posts

Pageviews from the past week