20 June 2013

HUSAM SANGGUP MATI SYAHID DI #Blackout 505??... Opsss BUKAN HUSAN TAPI KEPADA ANJING DAN BABI DALAM PAS RUPANYA....

Hari ini dengan penuh sungguh-sungguh gerakan pakatan pembangkang menjayakan satu lagi misi yang tak pernah berjaya untuk tumbangkan negara.

Dengan penuh sungguh-sungguh mereka mengarahkan segala ahli yang ada, mencari ahli baru, memperdaya orang tua tak berdaya dan menipu rakyat yang dalam kesusahan untuk percaya apa kata mereka yang kononnya kerajaan pemerintah sekarang ini adalah kerjaan yang zalim.

Demi menjayakan misi dan agenda YAHUDI itu ada dikalangan pemimpin tinggi Parti yang mengaku memperjuangkan Islam sanggup mengeluarkan kenyataan bahawa sesiapa yang terkorban dalam perhimpunan syaitan yang akan dianjurkan itu akan mati syahid.

Mereka kelihatan sangat terdesak untukmenumbangkan kerajaan yang ada sekarang bagi menutup kegagalan mereka setelah sekian lama mereka mencuba untuk menjahanamkan negara yang dilindungi oleh Allah SWT ini.. yang itu mereka lupa.

Tetapi apa yang menjadi persoalan yang sangat besar megapakah mereka-mereka ini yang kononnya adalah pejuang keadilan dan Islam ini tidak menjalankan tugas dan tanggunggjawab yang telah diamanahkan oleh rakyat yang memilih mereka?
Dari dulu hingga kini negeri yang diperintah Pakatan Anak Haram ini tidak pernah melakukan kerja yang sepatutnya sebaliknya hanya melakukan kerosakan..

Mengapa terjadi demikian mudah untuk dijawab, mereka ini tidak tahu apa hendak dibuat dengan jawatan yang diberikan kepada mereka, mereka hanya tahu menyalak bak anjing lapar, malah jika dibandingkan cerdik lagi anjing kerana selepas diberi makan anjing tersebut akan menjaga rumah, menyalak sesiapa sahaja yang lalu walaupun tuan rumah itu bukan rumah itu bukan tuannya yang sebenar.

Jadi, mualia lagi anjing dari kepimpinan PAS dan Pakatan Anak Haram yang ada sekarang kerana sudah diberi makan (Undi) tapi masih tak tahu buat kerja.

Negeri yang suda ada ditangan hingga kini masih gagal dibangunkan sebagai contoh Negeri Kelantan yang telah puluhan tahun diperintah PAS yang terlalu mundur hingga rakyatnya terpaksa lari ke luar negeri tersebut keluat mencari makan diri dan keluarga di negeri orang.

Memang sukar untuk memahamkan mereka yang telah diberi minum air kaki ini yang dijanjikan syurga kononnya jika berjuang bersama mereka, akan mati syahid jika mati bersama dalam perjuangan mereka... 

Bagi mereka yang sedar berwaspadalah.. Allah SWT memberikan kita akal untuk kita berfikir dan sebagai manusia yang bijak semestinya kita tahu yang mana baik dan buruk, yanag mana benar yang mana bukan dan yang mana syurga yang mana neraka.


No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *