Lagu Keramat "Anak Kecil Main Api" Dinyanyikan Buat Kali Terakhir Sebelum Melayu Hancur



Suasana pilu menyelubungi Dewan Persidangan PWTC apabila lagu keramat " Anak Kecil Main Api" dinyangikan..

Ramai yang menitiskan airmata mengenangkan nasib bangsa melayu yang ntah apa yang berlaku selepas ini jika tampok pemerintahan negara bertukar tangan kepada parti pembangkang yang diterajui pemimpin Komunis, Manusia Gila Seks dan Manusia yang sesat agamanya..

Aku turut bersedih mengenangkan apa akan berkalu akan datang...

Tetapi aku sedikit tertanya-tanya adakah perwakilan dan pemimpin yang ada di sana merasakan apa yang aku rasa?..

Bukan niat aku untuk mengkhianati parti tetapi aku cuma meluahkan sedikit perasaan aku...

Disaat ini kita tidak harus patah semangat dan berasa lemah..

Kita harus kuat menempuh gelombang ini...

Nyanyian lagi itu seharusnya dihayati dan dijadikan pedoman perjuangan untuk meneruskan survival pemerintahan melayu di negara ini.

Negara ini negara kita dan tanah ini tanah kita... hanya kita yang berhak memerintahnya.. kerana kita adalah tuan yang punya hak ke atasnya.

Persetankan segala penghianat yang datangnya dari bangsa dan agama kita sendiri...

Teruskan berjuang bangsaku.... 

Jangan jadikan lagu ini lagu terakhir buat kita sebelum bangsa dihancurkan....

.......



No comments: