08 December 2012

Akhirnya Kematian Berlaku Juga Seperti Yang Dirancang...??


Akhirnya apa yang diminta sudah tertunai.. kerana taksub untuk menang jawatan dalam politik maka kematian menjadi jalan akhir pihak lawan untuk menghuru-harakan negara.

Siapa lelaki itu? apa salahnya?.. salahnya hanya kerana dia memilih sebuah parti politik yang pemimpinnya rakus untuk merampas tampuk pemerintahan negara dengan apa cara sekalipun termasuh membunuh penyokong atau pengikutnya sendiri.

Sahabat dan saudara sekalian, berita ini mungkin akan tersiar tidak lama lagi di laman-laman media utama dan media sosial.

Setiap hari akan ada sahaja berita tentang kecederaan dan kematian yang disebabkan pergaduhan penyokong parti politik.

Siapa yang memulakan semua ini?. PAS mengatakan UMNO yang memulakan semua ini... Betulkah?

Sebenarnya PAS lah parti yang memulakan provokasi ini disebabkan segala usaha yang dilakukan untuk menumbangkan kerajaan menemui jalan buntu.


Lihat keratan dari HARAKAH ini... MAT SABU ANJING YAHUDI dengan sengaja menimbulkan suasana tegang dengan membuat fitnah terhadap UMNO berkenaan peristiwa di GOMBAK baru-baru ini.

Betulkah cara ini?.. Beginikah cara seorang pemimpin Parti Paling Islam Dalam Dunia? Adakah Islam mengajar kita demikian?

Tiada perjuangan ISlam dalam PAS melainkan perjuangan untuk memuaskan nafsu seks, harta dan darjat!.

Sahabat dab saudara nilailah sendiri dan kemudian jawab adakah kejadian dalam gambar di atas akan menjadi kenyataan dan siapakah yang bertanggungjawab memulakannya?..


No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *