Kemajuan terjamin, agama terbela, rakyat terpelihara di bawah DAP - Mohd. Shaipol


"Kehebatan DAP-Pakatan Rakyat (PR)  memerintah Pulau Pinang kerana menjalankan amanah rakyat dengan baiknya, sedangkan UMNO-Barisan Nasional (BN) yang memerintah negeri itu sebelum ini hanya menipu rakyat terutama orang Melayu dengan segala retorik untuk mengaburi mata rakyat."


Apa sebenarnya tujuan Anak melayu ini berkata demikian?, 

Mohd Shaipol Ismail berkata, walaupun UMNO-BN banyak menabur fitnah kepada Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan DAP, rakyat sudah bijak menilai dan sokongan rakyat kepada DAP dan Pakatan Rakyat (PR) semakin kukuh.

Adakah segala kata pujian ini mendatangkan keuntungan besar kepadanya?..

Apa yang berlaku baru-baru ini sudah cukup membuktikan bahawa DAP takkan pernah sama-sekali menjadikan orang melayu sebagai pemimpin partinya.

Akar umbi mereka bersuara DAP hanya untuk DAP!

Melayu-melayu ini hanyalah mereka yang mencari makan dan makanan yang mereka cari ini makanan besar.

Mereka tidak peduli apapun tentang agama, bangsa dan negara kerana mereka hanya mahu kuasa dan kuasa itu akan memberikan kehidupan yang mewah kepada mereka.

Pelbagai bukti kekejaman DAP di Pulau Pinan sudah ada dan rakyat sudah lama menyedarinya jadi tak perlulah aku terangkan panjang lebar disini.

Cuma terasa malu sangat bila ada anak melayu beragama islam sanggup menjadi pencuci najis yang ditinggalkan DAP di tengah jalan dan yang paling jijik sampai ada yang sanggup memakannya untuk menunjukkan kesetiaan mereka.

Mereka lebih rela setia kepada syaitan daripada setia kepada Allah swt..

No comments: