30 December 2012

Leftenan Adnan Hidup Semula Masuk PAS Nak Tentang BN? Giler Ni..


Ni ade hati pulak mamat ni nak jadi Leftenan Adnan nak tentang BN. Dulu dia belakon jadi Leftenan Adnan dalam filem kini nak bawak perjuangan tu ke alam nyata tapi untuk menentang BN katanya.



Aku cuma nak katakan pada mamat tak sedar diri ni supaya tidak menggunakan nama Leftenan Adnan untuk pejuangan sesat dan tak berguna yang dibawanya dalam PAS. Ko Langsung tak layak jadi Leftenan Adnan walaupun dalam filem. 

Nama Leftenan Adnan terlalu besar dan mulia untuk digunakan dalam perjuangan yang sesat dan kotor dalam Pakatan Haram yang dianggotai DAP, PAS dan PKR.

Leftenan Adnan sanggup mengorbankan nyawanya dan berjuang hingga ke titisan darah terakhir untuk agama, bangsa dan negaranya tetapi PAS yang dibawa oleh Haire Othman adalah pengkhianat besar agama, bangsa dan negara.

PAS sanggup menghina, merosakkan dan menjual agama untuk memang dalam pertandingan politik dan ini sangat berbeza dengan perjuangan Leftenan Adnan yang sanggup mengorbankan nyawanya demi semua itu. 

Jadi, Hairie Othman kalau nak jadi YB dalam PAS tak payahla nak pakai nama Leftenan Adnan. Semua orang pon dah tau korang jenis artis yang dah tak laku ni memang masuk PAS sebab nak jadi YB. Bertanding je la dan tak payahla nak guna nama besar seperti Leftenan Adnan untuk jadikan diri korang popular.

** Kalu Leftenan Adnan Hidup Lagi Kompom Ko Kone Tembak Sebab Pakai Nama Dia Dalam Parti Sesat PAS!

2 comments:

Anonymous said...

leftenan adnan yg sebenar pejuang negara tapi "leftenan ciplak ni perosak negara, keje terbaru jadi tukang pungut derma... hampehh memalukan pejuang negara dia ni..

Pena Dari Tanah Melayu said...

benar tuan, mereka ini hanyalah manusia tak sedar diri yang inin mencari kekayaan dunia dengan jalan mudah. mempergunakan apa sahaja untuk mencapai matlamat meraka untuk berkuasa didunia. sampah seperti ini sanggup melakukan apa sahaja demi keperntingan diri sendiri.

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *