16 December 2012

Sampai Kiamat pun Melayu Takkan Jadi Pemimpin DAP


Celaka! Celaka! Celaka!.. mungkin itulah atau lebih teruk kata-kata dalam hati calon-calon melayu yang bertanding bagi merebut jawatan anggota jawatankuasa eksekutif pusat (CEC) pada Kongres Kebangsaan ke-16 DAP yang berlangsung semalam.

Mana tidaknya, selepas sanggup mengkhianati bangsa sendiri untuk menyertai parti komunis DAP dengan harapan akan menjadi pemimpin yang akan diberi kuasa dan seterusnya bebas untuk melakukan apa saja (faham-faham je lah ye..).

Cuba lihat pengakuan berani anak muda pengkhianat bangsa ini;

Dengan penuh semangat (gila kuasa) dia berkata-kata tapi keputusannya;

"Keputusan tersebut sekaligus membuktikan parti dominasi kaum Cina itu tidak memberi laluan kepada mana-mana calon Melayu termasuklah Zairil Khir Johari, yang berkhidmat sebagai Setiausaha Politik kepada Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng. Zairil memperoleh 305 undi manakala Lim meraih 1,576 undi." - Sinar Harian.

Dan ini buktinya;


Jawapan "Otai Komunis" kepada kegagalan calon melayu yang tidak dipilih berbunyi;

"Saya kecewa dengan keputusan ini, Zairil Khir Johari dan Ariffin S.M. Omar tidak dipilih. Ini bukan kerana DAP anti-Melayu tetapi 20 kerusi dalam CEC amat kecil,".

Hahaha.. mudah sungguh jawapannya untuk memujuk anjing-anjing kurap penjaga pagar rumah komunis itu. Apa kesudahannya?.. mereka bukan tak faham tetapi buat-buat tak faham dengan harapan diberi kerusi untuk bertanding dalam pilihanraya yang dah tak lama lagi ni..

dan sebagai kenangan akutitipkan nama-nama melayu bangang yang bertanding untuk menjadi pemimpin Cina DAP Komunis;

"Calon lain yang disingkir ialah Anggota Jawatankuasa DAP Pulau Pinang, Zulkifli Mohd Noor (216 undi), Senator Ariffin S.M Omar (748), Naib Pengerusi DAP Johor,Ahmad Ton (347 undi), Timbalan Pengerusi DAP Pahang Tengku Zulpuri Shah Raja Puji (121), Pengerusi DAP cawangan Desa Manjung Solaiman Op Syed Ibrahim (98), Roseli Abdul Ghani (39) dan Harun Ahmad (28)."

Aku pun sebenarnya tak peduli pun tentang nasib anjing kurap pengkhianat bangsa yang ggal terpilih tu tapi aku rasa lucu bila beria-ia kononnya nak menjadi calon melayu yang menerajui parti komunis itu... dan yang lagi lucu, dorang ingat bodoh sangat ke CINA DAP tu nak bagi Melayu Bodoh yang sanggup mengkhianati bangsanya sendiri menjadi pemimpin mereka.

Bangsa sendiri pun mereka khianati inikan pula yang bukan sebangsa dengan mereka. hahahahah... Haakkkytuuiiii..!!!!







1 comment:

MMI said...

Salam mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *