Kemalangan Yang Hampir Mencabut Nyawa.. Ini Semua Salah Khalid Gagap!!!

Lokasi dan punca kemalangan
Aku yang baru pulang dari KL dikejutkan dengan sebuah kemalangan yang ngeri dan hampir mencabut nyawa 2 orang yang menunggang motorsikal hanya disebabkan oleh dua lubang di tengah jalan.

Aku yang dalam perjalanan pulang ke Kuala Selangor melalui jalan Puncak Alam memang sudah biasa dengan keadaan ini tetepi malam ini perkara biasa yang aku lalui itu hampir membunuh orang dan aku tak sangkal yang ianya akan membunuh tak lama lagi. 

Lubang yang menyebabkan kemalangan itu
 Siapa lagi yang nak disalahkan kalau tidak si Khalid Gagap yang tak pernah buat kerja!! ape tindakan dan dimana peruntukan yang dikatakan untuk kerja membaikpulih kerosakan harta negeri?

Apa tindakan kerajaan negeri untuk mengurangkan kemalangan di negeri yang diperintahnya ini?

Polis yang tiba untuk menjaga lalulintas
 Berapa ramai yang harus mati disebabkan oleh kegagalan Kerajaan Negeri yang hanya tahu MAKAN DUIT dan MENJUAL HARTA RAKYAT Negeri Selangor ini?

Darah masih terlekat di tangan saksi pertama yang tiba di tempat kejadian
Aku malas nak cerita panjang sebab hati aku sakit sangat dan esok aku akan bawakan VIDEO saksi pertama ini dan pandangannya terhadap kegagalan Kerajaan Negeri Selangor yang dipimpin oleh Khalid Gagap ini..

No comments: