13 September 2013

Rafizi Malu Besar Kerana Soalan 20 Sen


Semalam berlangsung satu debat di antara Rafizi dan Zaidel (wakil Lokman Adam)..Yang menarik perhatian adalah pertanyaan dari SaudaraSaiful Zaini Mohd Bokhari yang tidak di jawab oleh Rafizi sampai sudahnya...


Seperti biasa, Rafizi terus kona baring mengatakan "Saya tidak berdebat dengan awak(Saiful)"Kenapa soalan mudah yang di tanya oleh Saiful tidak dapat di jawab oleh Rafizi?? 

Rafizi cuba membawa audien menyelam kedalam lubuk hatinya supaya audien melupakan soalan yang di tanya oleh Saiful, jangan kita lupa bahawa Rafizi adalah Pengarah Strategi utk PKR & sudah tentu soalan yang tidak mampu di jawab beliau akan di alihkan ketempat yg lebih selamat utk dia menjawab & Rafizi memilih utk tidak menjawab kerana soalan Saiful adalah soalan menjerat..

Soalan maut itu berbunyi "Adakah rm 0.20 membebankan rakyat?"

Tahniah buat Pengerusi Nadi Rakyat Pahang, Saudara Saiful Zaini kerana telah hampir "membunuh" rafizi dengan soalan "maut"nya...***Rafizi pon tidak mampu jawab... Pencacai2 jangan pandai2 nak jawab...Jgn lebih laju dari lajak... Hihihi
posted from Bloggeroid

12 comments:

Anonymous said...

Rafizi contoh salah seorang dari Pak Pandir moden. Nampak pintar tapi bodoh.

Anonymous said...

Panu pandir-pandir RR pun dah jadi YB Pandan.
Adakah org d Pandan tu sama-sama pandir ?

Anonymous said...

Kalau bodo kenapa kera jaan ikut penurunan rega keta...lagi bodokera. Jaan dari rafiziwkakkakakka

Pena Dari Tanah Melayu said...

Bukan orang Pandan. Hanya yang mengundi rafizi saja yang tak boleh pakai. ahahaha..

Pena Dari Tanah Melayu said...

Anon3: Mana ko tau kerajaan turun harga kereta ikut Pakatan Anak Haram?

Kerajaan telah lama pun memikirkan hal-hal berkaitan masalah rakyat cuma puak-puak Pakatan Anak Haram ni je yang lebih-lebih. Lagi satu, kalau kerajaan ikut Pakatan Anak Haram dah lama kerajaan ni bankrup. aahahahahah

Pena Dari Tanah Melayu said...

Anon3: Mana ko tau kerajaan turun harga kereta ikut Pakatan Anak Haram?

Kerajaan telah lama pun memikirkan hal-hal berkaitan masalah rakyat cuma puak-puak Pakatan Anak Haram ni je yang lebih-lebih. Lagi satu, kalau kerajaan ikut Pakatan Anak Haram dah lama kerajaan ni bankrup. aahahahahah

Anonymous said...

Ya. Org Pandan yg undi RR memang Pandir. So?

Pena Dari Tanah Melayu said...

So, beruntungla korang dapat YB bangang cam rafizi.

Pena Dari Tanah Melayu said...

So, beruntungla korang dapat YB bangang cam rafizi.

Anonymous said...

sebenarnya strategi pembangkang ialah merisik apa yang akan dilakukan oleh kerajaan, contoh penurunan harga kereta itulah adalah perancangan awal kerajaan tetapi telah dipintas oleh pembangkang yang memasang spy dalam selimut PM.


Pena Dari Tanah Melayu said...

bukan itu saja tapi banyak lagi rahsia yang dibocorkan oleh pencacai Pakatan Anak Haram yang kemudiannya dikatakan adalah perancangan mereka.

Mereka ni ni mana ada idea selain nak menjahanamkan negara.

Anonymous said...

macai is detected

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *