26 November 2012

CINA DAP BABI Nak Rempuh Perhimpunan Agung UMNO 2012 .. Orang UMNO Berani Ker Lawan CINA DAP BABI Ni?


Lihat sendiri betapa kurang ajarnya Cina DAP buat negara ni macam bapak dorang punyer!! Semakin hari semakin ramai CINA DAP GAMPANG ni berarak atas jalan di bumi bertuah TANAH MELAYU ini..

Mengapa jadi macamni?..

Sebab kita melayu sendiri tak mahu berubah!! .. ramai yang kata "lantak la dorang... bukan dia dapat perintah Malaysia pon kalau dorang berarak".. tapi ramai yang tak perasan bilangan CINA DAP sial ni semakin bertambah setiap kali perhimpunan diadakan.. dan ramai yang tak tau mereka ni berpesan sesama sendiri bila balik dari perhimpunan dengan ayat 

"Melayu tak berani menghalang kita sebab kita sudah kuasai mereka dan Melayu ni punyelah bodoh sebab percaya kita nak kongsi kuasa dengan mereka.. hahaha"


Jadi, CINA DAP CELAKA ni sudah tidak takut lagi dengan kuasa melayu dan bagi mereka 13 Mei 1969 tak akan berulang lagi kerana MELAYU SANGAT LEMAH dan tak mampu berbuat apa-apa..

Hari ini mereka menunjukkan belang mereka dengan membawa slogan LYNAS tapi sebenarnya yang mereka nak tunjukkan ialah kuasa mereka semakin kuat dan kerajaan tak mampu menghalangnya..

Mungkin tak lama lagi ada yang mati atas jalan seperti yang berlaku pada 13 MEi 1969 dan jangan harap melayu berani bangkit untuk melawan kerana melayu semua sudah takde telor!!... Ade sesapa nak marah aku ke sebab cakap MELAYU TAKDE TELOR?

Kalau marah buktikan pada aku yang MELAYU NI ADER TELOR terutamanya dari KALANGAN ORANG UMNO.. aku ulang.. Terutama DARI KALANGAN ORANG UMNO..!!!


Kalau ader yang tak puas hati komen dalam posting ni.. aku nak tengok berapa ramai yang ader telor!!

Dan kalau ader yang kata aku RASIS.. MEMANG AKU RASIS GILER!!.. kenapa?... nak tangkap aku?... tangkap la?... aku masuk ader ramai lagi yang tunggu masa nak mulakan perang ini!!!

WOII Orang UMNO!!! Ader Brani Ke tak?..... AMACAM KALAU masa PAU 2012 ni nanti CINA DAP BABI ni belonggok depan PWTC.. nak pandang ajer ker?..

Ada berani Ke TAk?..

8 comments:

Anonymous said...

melayu babi jek yg mcm ko. cina makin gabung, lu pulak buat artikel provok kaum sendiri. lu konon nak harap melayu bergabung tp masih lagi nk berpuak-puak sedangkan dlm masa sama cina lagi perhati kaum melayu ni makin lemah. wujudnya melayu bangang mcm ko la lagi bertambah yakin dan jelas kaum cina nmpk melayu ni mcm lemah mcm mane. cina pun suka ada wujud melayu bingai mcm ko. lagi senang la melayu dipijak. cina yg pi buat demo, melayu bebal mcm ko pi lg berbalah sesama sendiri gara2 cina buat demo...SUMPAH HAIWAN LAGI BIJAK DARI KO

Anonymous said...

Melayu yg pandai mcm mana lak? Kasitahu sikit

Anonymous said...

Hahahahahaha...gelak sakan aku tengok gambar cina2 kepanasan nie...dorang sudah manyak takut wor...kalau LYNAS sudah operasi, ekonomi Malaysia dorang tak boleh pegang punya wor..semua pekerja Melayu takmau kerja sama doranglagi wor....semua mau pigi itu LYNAS...Cina manyak takut wor....bila Melayu talak mau kerja sama dorang, macamana mau cari makan wor....hotel service pun talak org Melayu lagi kasi sedia itu makan, itu kasi bersih hotel apa semua...semua pigi LYNAS....itu kilang pun sikalangtakde canggih wor...kilang LYNAS manyak canggih wor....cina mesti dengki wor, kilang LYNAS manyak canggih tapi itu melayu yg banyak kerja sana...cinamanyak takutwor...mana boleh semua cina Malaysia pigi migrate....mesti ada mau duduk MAlaysia maa...kalau LYNAS buka ar....org Melayu takmau datang KL cari chinadoll lagi wor....semua mau duduk kuantan sana....macamana cina mau buka itu disko2, clubbing2, hotel2 murah, rumah2 urut, chinadoll talak laku lagi wor.....habislah itu ekonomi...mau harap gula ar, aiya....sikalang org talak mau ambik gula manyak2 wor....Judi pun talak laku lagi maa....Felda pun sudah kasi kaya itu Melayu sama India...cina mana mau kerja manyak2 kotor sana ladang...suma cina misti mau kerja cantik2 saja...misti mau pakai gadget canggih2 saja....kerja ladang ar, bawa hp canggih misti cepat rosak punya wor..baju semua misti kotor wor...Woi cina, u takmau rugi duduk sini, u behave nicelylah....talak rugi maa....semua org misti mati punya wor...ada LYNAS atau takda LYNAS, itu Teresa Kok bukan boleh hidup sampai bila2 maa....lu takut sama itu radiasi, tak payah pigi LYNAS pun lu punya anak dlm perut pun sudah kena radiasi maa (radiasi hp)...lu ingat itu hp tadak radiasi kaa? lu pigi belajar sains balik laa, tengok itu hp tadak radiasi atau ada? banyak busuk hati wor ini cina...lu org talak mau kerja cuci taik lagi, itu lu punya pasal lah...apa mau kacau org lain punya bisnes?? dulu lu org kerja cuci taik, tadak org kacau pun....sudah beli tanah manyak2 sana genting ar, talak sapa dengki pun....haiya!!!kalau hati ada baik, semua org boleh kerja baik2 maa....melayu, india, cina sama saja..mau sakit hati apa pasat???bukan you org semua boleh lari tinggal sana China balik....sini juga maa, Malaysia tanah air...ada butul tak??? mau sana pigi jauh2 (overseas), kubur sana ada cantik kah? Sini Malaysia kubur cina manyak cantik wor....Overseas sana tadak kubur wor....lucina, toksah sakit hati laa....itu Projek Babi 100 juta punya pun lu org mau buat, talak org mau marah kuat2 pun....lu org mau buat bisnes haram pun jual barang tiruan dr china kualiti talak bagus, ada org lain mau marah kaa???talak bukan...org lagi pigi beli wor...lagi kasi lu kaya kaw2 wor...lu buka restoran sendiri manyak2 pun talak org mau kacau...talak bersih pun tada org kacau pun...itu hati jangan busuk laa...nanti u pigi mana2 pun, org luar sana pun talak hormat wor....sini Malaysia pun org sudah talak hormat, itu overseas punya org, u ingat ada mau respect sama u kah? haiya...ini macam punya attitude ar, bagus u sana jambatan pulau pinang pigi laa.....naik tinggi2 terus terbang sana lah, kasi itu ikan jerung makan...lagi baik maa....

Anonymous said...

Lynas ni sbnarnye nak tingkatkan ekonomi melayu. Sbb tu cina smpai sanggup buat demonstrasi sebab xnk tgk melayu untong. Dasar busuk hati

Pena Dari Tanah Melayu said...

Hahaha.... Lu ape pasal beb? Cina DAP bayar lu berapa? Manusia yang bingai tu macm lu la.. Jilat burit cina DAP babi tu... Apsal lu takut china doll pupus ke?

Anonymous said...

Meraka berani sebab yang ada kuasa seperti tak ada kuasa.

Anonymous said...

Ketua polis kata taada Notis, taada permohonan demo aman taada apa2 pun.Jadi bolehlah buat lagi !!!!

Anonymous said...

Memang cina hipokrit...semua yang datang tu nampak sangat pelabur2 pesaing yang takmau ekonomi mereka terjejas disebabkan teknologi LYNAS. Saper takmau teknologi beb. Pelabur pesaing mestilah takut saham dorang jatuh. Dorang dah takut saham bumiputra Naik kaw2...sebab dorang tak dapat beli saham bumiputra..

Selalu duduk coffee house jer tgk saham naik dok goyang kaki...kali nie bila pesaing datang, itu yang sanggup turun jauh2,sewa hotel mahal2 kasi protes sama LYNAS supaya saham org cina tak jatuh. Cuba korang tengok, ader tak muka org2 miskin datang buat demo...semua cina2 pelabur saham jer yg turun..polis pun tak tau dorang datang dari mana sebab dorang tak naik LRT...dorangdah bekampung dalam hotel2 milik dorang semua..kumpul ramai2 rancang dalam hotel2..banyak aper hotel2 kat KL dekat dengan dataran...bukan susah nak kumpul sampai 7,000 ORG CINA pegi dataran merdeka awal2 pagi (lepas sarapan pagi di hotel)...tu yg polis traffik takleh nak detect pendemo...ingat org semua bodoh ker pelabur2 cina semua nie. Orang pun boleh baca lah taktik korang..

Dah tiba masanyer korang kena keje balik...jgn besarkan bontot makan babi jer terima saham hari2...kali nie saham korang pasti jatuh kaw2 punya...

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *