29 July 2013

IRMOHIZAM Hina Anak Muda yang bukan profesional dan Ijazah?


Hari ini sudah lebih 2 bulan PRU 13 berlalu, wakil rakyat yang kalah dan menang membawa haluan masing-masing.

Tapi dalam masa 2 bulan aku tak nampak apa yang wakil dari kawasan Parlimen aku buat? mungkin agaknya aku tak keluar rumahatau aku terperuk bawah tempurung sampai tak tahu langsung apa yang Ahli Parlimen aku buat?

Sebelum ni aku dah tulis pasal Ahli Parlimen aku yang terlampau jaga golongan PROFESIONAL dan BERIJAZAH sampai lupa nak sebut orang muda kampung, tak sekolah, petani, nelayan dan berbagai lagi golongan yang bukan profesional. [KLIK SINI].

Mengapa perlu ada kasta dalam cadangan Irmohizam itu ketika membentangkannya di Parlimen? apa anak kampung dan tak sekolah seperti aku ini tidak layak untuk membeli rumah?

Aku pendekkan cerita, sampai hari ini Irmohizam tidak membetulkan perkataan itu dan seolah-olah orang-orang hina yang aku sebutkan di atas tidak memberi undi kepdanya sehingga dia memang di Kuala Selangor.

Ramai yang marah aku tulis macamtu dan aku tak pedulik! 

Aku cuma nak bagitau kat Dato Irmohizam Ibrahim kerana sayangkan dia lah aku tulis macamtu.

Pilihlah sahabat dan pegawai yang memberi kesan besar yang baik bukan memberi kesan kemusnahan besar kepada karier Dato pada kemudian hari.

Sapa bagi cadangan macamtu? siapa tulis teks? 

Baca bali dan ingatan aku pada Datok Ahli Parlimen Kuala Selangor... 

Undi anda datang dari semua pihak termasuklah penagih dadah jadi ingatlah ..

Aku nak tengok golongan profesional dan ijazah tu nak undi tak ko Datok pada PRU akan datang kalo ko bertanding dan menag ke tidak!!!

1 comment:

Anonymous said...

saya pun orang kuala selangor,sedih tengok dto irmohizam ni bila time nak pru13 kami banyak membantu dari segi kempen termasuk media bila mng batang hidung pun tak nampak stu ucapan terima kasih pun idak, sambut kemenangan dengan apit lempang nya sahajasempena ramadhan ni lihat apa pakaan dh buat banyak program2 berfaedah untuk org k sel tapi irmohizam buat apa nth satu pun tak ada ..tggu klu benda ni berlanjutan jgn harap nk masuk bertanding k sel lagi.kami sayang umno tak bermakna kami boleh di perkotak katik kan oleh seorang pemimpin yg hipokrit

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *