HARAKAH Salah Tulis Malukan Kerajaan PAS Negeri Kedah


Kenyataan dalam HARAKAH DAILY hari ini berkenaan masalah ketiadaan air di beberapa kawasan negeri Kedah menampakkan 'KEBODOHAN" dan "KETERPAKSAAN" mengada ngadakan cerita apabila sudah tiada lagi isu untuk membodohkan penganut ajaran parti itu.

Antara kenyataan yang menarik ialah HARAKAH DAILY menyalahkan Kerajaan Negeri Kedah yang baru kerana masalah itu dan mengatakan masalah ini mula timbul sejak 2 bulan kebelakangan ini.

Selain itu timbul juga masalah di Pulau Langkawi yang dikatakan mengalamai masalah bekalan air apabila rumah pam yang menyalurkan air ke kawasan tersebut tenggelam akibat hujan lebat.'

Apa yang cuna penulis nak katakan di sini, Penulis HARAKAH yang tulis isu ni baik cari kerja lain la sebab HARAKAH nanpak bodoh dengan isu cam ini yang nampak sangat penipunya dan memang bodoh la.

Kalau malasalah air tu timbul dan sampai rumah pam boleh tengelam dan tentulah kerana kegagalan kerajaan yang sebelum ini menyelenggara kemudahan tersebut.

Baru 2 bulan lepas PRU tiba tiba pula paip kotor dan logkang tersumbat sampai banjir, kalau betul apa yang penulis HARAKAH katakan, berikan bukti bila kali terakhir kemudahan tersebut diselenggarakan oleh Kerajaan Negeri Kedah di bawah pemerintahan Ustaz Azizan yang banyak sangat penyakit tu?

Jangan la asik nak menipu pembaca HARAKAH yang dan sememangnya bodoh dan nak diperbodohkan lagi.

Cerita macam ni budak sekolah pun gelak bila baca sebab kiraan metematinya sangat lemah sampai tambah tolak pun tal boleh nak kira. 

Penulis HARAKAH yang tulis artikel ni belajar lagi menipu biar nampak 'real' sikit ye...


No comments: