14 July 2013

Politik Siapa Ini Sampai Terpaksa Guna Kuasa Duta Vatican City Pertikai Guna KALIMAH ALLAH?


Apa sudah jadi sampai Vatican City terpaksa menghantar dutanya di Malaysia untuk mencabar boleh atau tidak boleh Kristian menggunakan Kalimah Allah untuk agama mereka?

Nampaknya gerakan DAP sudah bergerak dengan lebih berani secara terang-terang dengan menggunakan Vatican City untuk merampas negara ini.

Keterdesakan mereka untuk mengekalkan pengundi Cina melalui gerakan ini memang sudah lama diketahui dan gerakan baru untuk memurtadkan umat amat perlu bagi mencapai matlamat tersebut.

Ini bukan tuduha tetapi adalah kenyataan yang amat jelas bagaimana mereka terpaksa melakukan berbagai-bagai cara untuk mendapatkan penganut yang baru hingga terpaksa menggunakan kalimah Allah bagi mengantikan ayat 'God' yang menjadi tuhan mereka selama ini.

Kita sepatutnya tidak membenarkan agama lain untuk mencampuri urusan agama kita dan jika perkara ini berlarutan maka ia akan menjejaskan keharmonian agama yang telah dipupuk selama ini dan mungkin akan menatangkan malapetaka buruk untuk negara kita ini.

Kita umat Islam harus bangkit untuk menentang segala campurtangan ini kija tidak mahu melihat Agama Islam di Malaysia terkubur.

Baca Artikel penuh [KLIK SINI]

No comments:

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *