16 July 2013

Anak Cina Babi DAP Letak Bangkai Babi Depan Surau!!!



Terkini !! Gara gara menghina agama islam di laman Facebook nya dan meletakkan bangkai babi di hadapan surau seorang lagi remaja berbangsa cina telah dibawa lari oleh sekumpulan budak Melayu dan dibawanya ke dalam hutan, dibogelkan, dan ditinggalkan di tepi jalan. PADAN MUKA LU !! 


Lihat sendiri mana hebatnya Anak Cina DAP Babi ini? Mana Taring? Mana Taikonya?

Semakin hari semakin di diamkan semakin berani Anak-Anak Cina Babi DAP ni buat onar sesuka hati menghina agama islam tanpa ada rasa segan sili atau takut.

Kerana apa?.. Kerana Umat Islam Melayu ni kononnya baik tak nak usik atau dalam bahasa baiknya 'biarlah orang buat kita, jangan kita buat orang'..

Boleh pakai ke ayat tu pada zaman ni? tengok je kisah Alvin dan Vivian Anak Cina DAP Babi yang sengaja meletakkan logo halal ketika makan BABI siap ucap selamat berbuka puasa lagi.

Apa makna semua ini? nak diam?.. 

Tak Payah La cakap nak diam.. Cakap je la korang yang cakap diam ni semua penakut takde telor!! bagi anjing makan la telor korang!!!

Aku banyak kali cakap esok-esok Anak Cina Babi DAP ni mesti dapat penyakit dan hari ni dapat sekor ANAK BABI CINA ni..

Jangan cakap bahsa aku kasar bukan aku nak kasar tapi Anak Cina Babi ni yang nak main kasar dan kenapa kita tak boleh balas? sebab kita orang Islam?.. Sebab kita orang Melayu?

Kimak KOrang la sape yang cakap macamtu!! Esok kalau pukimak korang yang dilantaknya atau anak beranak korang jangan pulak korang nak bunuh anak-anak cina tu!!

Zaman komunis dulu dah berlaku bial Cina-Cina Babi ni suka-suka bunuh, rogol dan buat bebagai-bagai sebab masa tu kononnya babi-babi tu berkuasa!!

Bila aku tulis sikit Polis nak tangkap aku!! Pastu bila cina ni mati kena langgar ke ape ke orang macam aku ni la yang kene tangkap dulu!!

Ini semua"GAME" la.. polis takan takleh nak tengok sapa mula dulu dan kenapa anak-anak cina babi ni berani buat camtu kalau takde yang "backup" belakang dia.

Tak pecaya tengok bila anak-anak cina babi ni kene tangkap siapa yang datang?.. Kompom PEGUAM-PEGUAM Pakatan ANak Haram Pimpinan Anawar Ibrahim yang datang!!

Woiiii Babi!!! anak cina babi ni la yang mula bukan orang melayu tau tak!! dah tu kenapa anak melayu jugak yang kene tangkap?

Sebab tak berani nak dakwa!! Takut!! kenapa takut??? Banyak ke makan duit cina tu??

Sebab anak melayu takde duit sebab tu asal silap sikit cakap, ugut sikit maka dengan sepantas kilat halilintar anak-anak melayu ini akan didakwa!!!!

Aku cuma cakap.. kalau apa yang aku cakap ni salah dakwalah aku tapi aku nak tengok berapa ramai anak cina babi yang telepas tu juga turut didakwa kerana menimbulkan kekecohan dengan sengaja mencetuskan huru-hara!!

Aku tau aku bodoh tak sekolah dan aku takde duit nak ambik peguam tapi aku lawan tetap lawan dan aku percaya satu masa jika perkara membunuh anak melayu dengan sengaja kerana takut hilang pendapatan ini berterusan maka jangan salahkan rakyat jika 13 MEI 1969 berulang...

Dulu Papa Gomo ditangkap sebab ini dan aku percaya ianya akan terus berulang dan Anak Cina Babi akan terus terlepas sebab AG takde kuasa nak dakwa mereka!!

Jadi Siapa nak dakwa anak-anak cina babi ini?... Adakah AG berani bertanggungjawab jika rakyat kebanyakan yang akan mendakwa mereka?...

9 comments:

Pawang Asap said...

betullah bro... ini memang anak babi keturunan cina. bukan anak cina keturunan babi. ayuh berjuang bro..... demi islam.

Anonymous said...

kita tengok kesudahannya ape polis n gani patail akan buat.... jgn bagi lepas gani oii... igt kau sorang je AG... rakyat pun AG jgk

Anonymous said...

anak cina yg hina lagu negaraku dulu tu pun kononnya ditangkap tapi lepastu dilepaskan dan diberi duit untuk buat filem.lagi...

wan zairudin said...

dah nama pun kafir....mmg e2 keje dia org....org kte salah tafsir mksd SABAR 2....sbb 2 yg jadi g2...lawan je bro...biar cina tau yg diaorang merempat je kat malaysia ni...

Anonymous said...

Syabas yg melakukan...dh kerajaan x reti bt keja rakyat bt keja...so kerajaan fikir lah eh..

Anonymous said...

inilah yang dimahukan oleh BERSIH 2.0 la 3.0 la...kebebasan mutlak sampai CINA BABI dah naik kepala.

Anonymous said...

Terbaik...tahniah dan syabas kepada yang aku gelar 'Tentera Panji Islam' yang buat kat anak cina babi ni.. SiBabi2 ni ingat dah cukup kuat bila ada Red Bean Army agaknya...akan tiba masanya nanti, tunggulah bila melayu dah bersatu kembali..

Anonymous said...

woiii...jangan pikir semua cina tak baik.....ada yang baik dan ada yang tak.....lu apahal nak hina sampai begitu.....

Anonymous said...

woiii...jangan pikir semua cina tak baik.....ada yang baik dan ada yang tak.....lu apahal nak hina sampai begitu..... ada sesiapa nak cari fight.... saya keturunan cina dan india ....tidak pernah saya nampak benda macam ni,.....so baik baik dengan semua kaum dan rakyat akan sejahtera.....kan najib cakap ' this is 1 MALAYSIA mah'.......

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *